Η Volkswagen καταργεί τον ιμάντα και την καδένα χρονισμού;

    Η Volkswagen φαίνεται πως ετοιμάζει έναν νέο κινητήρα εσωτερικής καύσης χωρίς ιμάντα ή καδένα χρονισμού, υιοθετώντας αντ’ αυτών ένα παλιό…

    Το Smart ForTwo επιστρέφει με νέο ντιζάιν και ηλεκτρική ταυτότητα

    Η Smart εξετάζει σοβαρά την επιστροφή του ForTwo, του μικρού διθέσιου που καθόρισε την έννοια της αστικής μετακίνησης για περισσότερα…

    Hyundai Pleos: το επόμενο βήμα στα software-defined αυτοκίνητα

    Η Hyundai Motor Group ανακοίνωσε επίσημα το νέο της λογισμικό επόμενης γενιάς με την ονομασία «Pleos», το οποίο θα ξεκινήσει…

    Leapmotor C10 REEV: Με αυτονομία 970 χλμ. και από 38.900 ευρώ

    Το νέο Leapmotor C10 REEV διατίθεται πλέον και στην Ελλάδα, με ένα range extender σύστημα που προσφέρει αυτονομία πάνω από…

    Η Toyota «πατάει γκάζι» στα υβριδικά και η παραγωγή δεν προλαβαίνει

    Η ισχυρή άνοδος της ζήτησης για τα υβριδικά μοντέλα δημιουργεί ευχάριστες πιέσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα της Toyota, προκαλώντας μεγάλες καθυστερήσεις…
    Back to top button
    Close

    Σας αρέσει το caroto;

    Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!