Αυτή είναι η πρώτη μεγάλη υπερπολυτελή BMW στα SUV και στοχεύει απέναντι στην Mercedes GLS. Πρεμιέρα στο Los Angeles, έναρξη πωλήσεων την ερχόμενη άνοιξη.
Η νέα BMW X7 είναι το κορυφαίο SUV της μάρκας με μήκος που φτάνει τα 5,151 μέτρα, πλάτος στα 2,0 μέτρα και ύψος πάνω της ξεπερνά το 1,80 (μεταξόνιο στα 3,1 μέτρα) και αφετέρου στην τεράστια, κάθετη μάσκα της. Η οποία είναι η μεγαλύτερη μέχρι τώρα σε μοντέλο της BMW.
Παράλληλα η εικόνα της προσδιορίζεται από τις κάθετες και επίπεδες επιφάνειες, τις μεγάλες ζάντες με στάνταρ τις 20άρες και προαιρετικά μέχρι και 22 ιντσών, ενώ τα μεγάλα παράθυρα αφενός δημιουργούν μια διαφορετική εικόνα σε σχέση με τα πιο μικρά SUV της μάρκας (SAV αν θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε την ορολογία της BMW) και εξασφαλίζουν ένα φωτεινό εσωτερικό.
Το υπέρπολυτελές όπως μπορεί να φανταστεί αλλά και να δει στις φωτογραφίες μας εσωτερικό έχει στάνταρ επταθέσια διάταξη, με τις θέσεις τις 3ης σειράς καθισμάτων να μπορούν να φιλοξενήσουν κατά τη BMW ακόμα και ενήλικες και για πολλά χιλιόμετρα. Ταυτόχρονα διαθέτουν όλα τα κομφόρ που διαθέτουν και οι άλλες πέντε -υποβραχιόνια, θύρες USB, κ.λπ.- ενώ η μεσαία μετακινείται ηλεκτρικά κατά μήκος κατά 15 εκατοστά.
Προαιρετικά υπάρχει και 6θέσια διάταξη με ξεχωριστά καθίσματα, πλήρως ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα, καθώς και σύστημα κλιματισμού 5 ζωνών με δυνατότητα ιονισμού και καθαρισμού του αέρα. Το στάνταρ σύστημα κλιματισμού έχει 4 ζώνες, ενώ ο εξοπλισμός περιλαμβάνει όλα όσα μπορεί να φανταστεί ή όχι κανείς, όπως π.χ. θερμαινόμενες ή ψυχόμενες θέσεις για αναψυκτικά ή καφέ, αισθησιακό φωτισμό με 6 διαφορετικές αποχρώσεις κ.λπ.
Ο πίνακας οργάνων είναι πλήρως ψηφιακός με διαγώνιο 12,3 ιντσών, ενώ την ίδια διαγώνιο έχει και η οθόνη στο κέντρο του ταμπλό, του συστήματος infotainment. Φυσικά υπάρχουν όλες οι δυνατότητες διασύνδεσης και ασύρματης φόρτισης smartphones καθώς και πλήρης γκάμα συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού, καθώς και επιλογή μεταξύ διαφόρων ηχοσυστημάτων με κορυφαίο αυτό της Bowers & Wilkins, με 3D ήχο, 20 ηχεία και 1.500 Watt.
Μια ξεκάθαρη εικόνα των χώρων της X7 δίνει το μέγεθος του πορτμπαγκάζ της, που στην 7θέσια διάταξη φτάνει τα 326 λίτρα, στην 5θέσια τα 750 και στη διθέσια τα 2.150. Για την πιο εύκολη φόρτωση υπάρχει δυνατότητα χαμηλώματος της στάνταρ πνευματικής ανάρτησης -και στους δύο άξονες εδώ και όχι μόνο στον πίσω όπως στην Χ5- κατά 40 χιλιοστά. Αντίστοιχα υπάρχει και η δυνατότητα αύξησης της απόστασης -επίσης κατά 40 χιλιοστά- για πιο εύκολη κίνηση πέρα από την άσφαλτο.
Η X7 θα είναι διαθέσιμη στην Ευρώπη αρχικά με τρεις εξακύλινδρους σε σειρά 3.000 κυβικών -η επιλογή είναι μια ένδειξη για το πώς έχουν αλλάξει οι καιροί, μιας και πριν από 10 χρόνια οι V8 και ένας V12 θα περιλαμβάνονταν σίγουρα στη γκάμα. H xDrive30d των 265 ίππων είναι η εισαγωγική και βέβαια η οικονομικά πιο προσιτή, ακολουθεί η xDrive50d με 400 ίππους πάντα από τον turbo diesel των 3,0 λίτρων όπως είπαμε, ενώ η μοναδική προς το παρόν έκδοση βενζίνης είναι η xDrive40i με 340 ίππους. Για αγορές εκτός Ευρώπης -κυρίως για τις ΗΠΑ και την Κίνα- υπάρχει και η xDrive50i με τον καινούργιο V8 των 4.400 κυβικών και των 462 ίππων. Η τετρακίνηση και το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων εννοείται πως είναι στάνταρ παντού.
Οι πωλήσεις τη X7 θα ξεκινήσουν το Μάρτιο του 2019 σε τιμές που στη Γερμανία διαμορφώνονται από τις 84.300 ευρώ για την xDrive30d, από τις 86.300 ευρώ για την 40i και από τις 109.900 ευρώ για την top Μ50d.