H όμορφη, ανοιχτή DB6 των φωτογραφιών μας είναι ηλεκτρική. Όχι βέβαια από κατασκευής αλλά από μετατροπή.
Οι ολοένα και πιο αυστηρές προδιαγραφές ρύπων μπορούν να επιφέρουν στο μέλλον απαγορεύσεις κυκλοφορίας για πιο παλιά αυτοκίνητα. Ακόμα και για τα κλασικά που αποτελούν μια δική τους αγορά με φανατικούς οπαδούς, οι οποίοι είτε τα συλλέγουν είτε τα χρησιμοποιούν σε τακτά χρονικά διαστήματα είτε τρέχουν μαζί τους ακόμα και σε αγώνες.
Σαν αντίμετρο για τυχόν μελλοντικές απαγορεύσεις η Aston Martin, εκμεταλλευόμενη την τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει τόσο από την ηλεκτρική Rapide E αλλά και από αυτή που εξελίσσει για τα μελλοντικά της μοντέλα που θα κυκλοφορούν ως Lagonda, έχει εξελίξει ένα σύστημα που μετατρέπει κλασικά μοντέλα σε ηλεκτρικά. Και το οποίο το έχει ήδη εφαρμόσει σε μια DB6 MKII Volante του 1970.
Το σύστημα χαρακτηρίζεται ως «ηλεκτρική κασέτα» και η οποία μπαίνει στις υπάρχουσες βάσεις, αντικαθιστώντας τον θερμικό κινητήρα και την μετάδοσή του. Ταυτόχρονα υπάρχει πρόβλεψη για σύνδεση του ηλεκτρικού κυκλώματος του αυτοκινήτου ώστε να λειτουργούν τα πάντα, καθώς και η εγκατάσταση φόρτισης.
Το ιδιαίτερα έξυπνο στοιχείο του συστήματος της «κασέτας» είναι πως ανά πάσα στιγμή μπορεί να τοποθετηθεί και πάλι ο αρχικός κινητήρας και το κιβώτιό του. Με τον τρόπο αυτό δεν επηρεάζεται καθόλου η αυθεντικότητα του κλασικού μοντέλου και διατηρείται η αξία στη συγκεκριμένη αγορά η οποία είναι τα τελευταία χρόνια ακμάζουσα.