Το μοτέρ που δημοπρατείται είναι σε άριστη κατάσταση με τον πωλητή να δηλώνει πως έχει γράψει μόλις 900 χιλιόμετρα!
Με τα ίδια χρήματα (και παραπάνω μιας και τα χτυπήματα ανεβάζουν την τιμή) μπορεί κανείς να αποκτήσει ακόμη και μια 812 Superfast, αλλά αν σκεφτεί κανείς πως μία συλλεκτική Enzo πιάνει χαλαρά σε δημοπρατήσεις τουλάχιστον 2 εκατομμύρια δολάρια, τότε τα 375 χιλιάρικα μόνο για το μοτέρ ακούγονται λογικά. Ωστόσο, μαζί με το μοτέρ δεν προσφέρεται και το 6άρι κιβώτιο που θα μπορούσε να δικαιολογήσει περισσότερο την αγγελία.
Για πολλούς η Enzo θεωρείται η καλύτερη που έχει κατασκευαστεί ποτέ και είχε μείνει γνωστή για το DNA της από την Formula 1 και τον απίστευτο αυθεντικό ήχο (και όχι υβριδικό) που έβγαζαν τα 660 ατμοσφαιρικά άλογα του εξάλιτρου V12. Η Enzo κατασκευάστηκε 400 φορές από το 2002 έως το 2004 στο εργοστάσιο της μάρκας στο Maranello, σχεδιάστηκε από τον Pininfarina, είχε διαδεχτεί την επίσης θρυλική F50 και αντικαταστάθηκε από την υβριδική LaFerrari.