Για όσους η W12 έκδοση… έπεφτε κάπως βαριά η βρετανική φίρμα ανακοίνωσε μια νέα έκδοση με V8 κινητήρα 4,0 λίτρων.
Το νέο μοτέρ αποδίδει 550 άλογα και 770 Nm ροπής και παρόλο που προσφέρει ελάχιστα υποδεέστερες επιδόσεις υπόσχεται μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου τόσο λόγω της μικρότερης χωρητικότητας του όσο και του συστήματος απενεργοποίησης των τεσσάρων κυλίνδρων του (μάλιστα η Bentley τονίζει πως η θεωρητική αυτονομία φτάνει τα 800 χιλιόμετρα).
Από εκεί και πέρα υπάρχει τετρακίνηση και για τις δύο εκδόσεις (κάμπριο και κουπέ) αμαξώματος. Ενδεικτικά αναφέρουμε πως η κουπέ ολοκληρώνει την διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα σε 4,0 δλ. με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 318 χλμ./ώρα. Οπτικά οι V8 εκδόσεις έχουν κάποιες λανθάνουσες διαφορές από την W12, ενώ στο εσωτερικό δυναστεύει η απόλυτη χλίδα.