Το πρόγραμμα εξηλεκτρισμού Ford περιλαμβάνει τουλάχιστον από μία έκδοση mild hybrid, υβριδική, PHEV ή ηλεκτρική έκδοση για κάθε μοντέλο της γκάμας.
Η αρχή της υβριδοποίησης θα γίνει από τα Fiesta & Focus και συγκεκριμένα από τον 1.0 Ecoboost που θα αποκτήσει δευτερεύον ηλεκτρικό κύκλωμα 48V όπως συνηθίζεται στα υβριδικά συστήματα με ιμάντα στην μίζα/ γεννήτριας. Ουσιαστικά οι εκδόσεις 1.0 Ecoboost MHEV θα έχουν την δυνατότητα ανάκτησης ενέργειας σε μια μικρή μπαταρία λιθίου.
Πέρα από την ομαλότερη εκκίνηση το μικρό ηλεκτρικό μοτέρ της μίζας/ γεννήτριας θα συνδράμει και στην κίνηση του αυτοκινήτου σε συνθήκες χαμηλού φορτίου ή όποτε το επιτρέπουν οι συνθήκες.
Παράλληλα και προκειμένου να γίνει πιο άμεσος και πιο σπορτίφ ο 1.0 EcoBoost θα αποκτήσει και μεγαλύτερο στροβιλοσυμπιεστή. Όσο για τις καταναλώσεις οι επίσημες τιμές κατά WLTP είναι 4,7 λίτρα/100 χλμ. για το Fiesta και 4,9 λίτρα/100 χλμ. για το Focus.