H νέα M8 αποκαλύφθηκε σε κουπέ και κάμπριο έκδοση, σε δύο εκδόσεις ισχύος με 600 και 625 άλογα και τετρακίνηση αλά M5!
Κάτω από το καπό υπάρχει ο γνωστός V8 4.4 που στην βασική M8 αποδίδει 600 ίππους και 750 Nm. Από εκεί και πέρα υπάρχει η πιο απαιτητική M8 Competition με πιο «πιστάδικο» στήσιμο και με επιπλέον 25 άλογα.
Σε κάθε περίπτωση υπάρχει αυτόματο κιβώτιο Steptronic με 8 σχέσεις και σύστημα τετρακίνησης από την M5 που πέρα από τις λειτουργίες 4WD και 4WD Sport υπάρχει και η πισωκίνητη 2WD (με απενεργοποιημένο το DSC).
Σχετικά με τις επιδόσεις η BMW δίνει το 0-100 σε 3,3 δλ. για την απλή κουπέ Μ8 και σε 10,8 δλ. το 0-200. Αντίστοιχα, η Μ8 Competition ολοκληρώνει τις ίδιες διαδικασίες σε 3,2 και 10,6 δλ. Σε κάθε περίπτωση η τελική είναι στα 305 χλμ./ώρα.
Από εκεί και πέρα η Competition έχει πιο σφιχτό set-up, στάνταρ εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά, προαιρετικά κεραμικά, ειδικό σύστημα φρένων με δύο επιλογές αίσθησης πεντάλ και φουλ παραμετροποίηση από τα ηλεκτρονικά προγράμματα.