Ιστορίες κλασικών αυτοκινήτων όπως το Opel Manta και το Opel Kadett, αλλά και για τις περιπέτειες φανατικών οπαδών που παραμένουν πιστοί στη μάρκα.
Όλα είναι συγκεντρωμένα σε μία επετειακή σειρά τριών βίντεο που θα αναρτηθούν στο YouTube και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με το hashtag #Opel120. 120 χρόνια παραγωγής αυτοκινήτων Opel από το A μέχρι το Z – αυτό είναι επίσης το μότο στο Instagram, όπου υπάρχουν πρόσθετες φωτογραφίες και υλικό ‘making-of’ από την καμπάνια.
Όλα ξεκινούν με μία περίληψη των 120 χρόνων παραγωγής αυτοκινήτων σε λιγότερο από ένα λεπτό. Μία κυριολεκτικά «γρήγορη» αναδρομή στην ιστορία της Opel. Μεταξύ των ιστορικών μοντέλων είναι το Opel Patent Motor Car “System Lutzmann“ από το 1899, ένα Opel Kapitän και ένα Opel GT που αποτελούν μέρος της ιστορίας, αλλά και η σημερινή ναυαρχίδα, το Opel Insignia. Η επιτομή της απόδοσης, της ευελιξίας και του δυναμικού στυλ, και παράλληλα η ενσάρκωση των βασικών αρχών της μάρκας: Γερμανική, συναρπαστική και προσιτή. Από την πρώτη στιγμή, ο Γερμανός κατασκευαστής από το Rüsselsheim δεσμεύτηκε να παράγει αυτοκίνητα, με τον πλέον αποδοτικό τρόπο, ώστε να τα κάνει προσιτά στο ευρύ κοινό.
«Η Opel γιορτάζει 120 χρόνια στην παραγωγή αυτοκινήτων και, κατά συνέπεια, 120 χρόνια γεμάτα από συναρπαστικά και καινοτόμα αυτοκίνητα, αλλά κυρίως, αυτοκίνητα που προκαλούν έντονα συναισθήματα – και είναι ακριβώς αυτό που θέλουμε να δείξουμε» δήλωσε ο Διευθυντής Μάρκετινγκ Tobias Gubitz, προσθέτοντας: «Η τελευταία σκηνή στο βίντεο παρουσιάζει την επιτυχία της προϊοντικής μας επέλασης με μοντέλα όπως το Insignia GSi, και πως το σήμα της Opel με τον κεραυνό, λάμπει ξανά».
Συνολικά, θα εμφανιστούν σε όλα τα βίντεο κλιπ, περίπου 30 μοντέλα. Η φωτογράφηση έγινε στο εργοστάσιο της Opel στο Rüsselsheim, που κατέχει εξέχοντα ρόλο στο δεύτερο βίντεο, όπου προβάλλονται στοιχεία από την ιστορία της μάρκας, από το A – Adam Opel, B-Bold μέχρι το Z-Zeitgeist. Παράδειγμα, οι διαφορετικές γενιές του Corsa GSi που κινούνται στους δρόμους γύρω από το εργοστάσιο.
Το τρίτο βίντεο ζωντανεύει το παιχνίδι καρτών “Quartett”. Μεταξύ των παικτών είναι ο μουσικός παραγωγός Moses Pelham, ο παρουσιαστής Det Müller, η ηθοποιός Emily Cox, ο νικητής του Le Mans και πρεσβευτής της μάρκας Opel Jockel Winkelhock, ο οδηγός αγώνων και τηλεοπτικός παρουσιαστής Tiff Needell, ο Διευθυντής Αυτοκινήτων Επιδόσεων και Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της Opel, Volker Strycek, ο δημοσιογράφος και YouTuber Matt Robinson, και η οδηγός ράλι και υπάλληλος της Opel, Kathi Mauer. Αυτοί πλαισιώνονται από την Rieke van Manta, μία ασυνήθιστη παρουσία στην ομάδα οπαδών της Opel καθώς δείχνει στον κόσμο την αγάπη της για τη μάρκα με εντυπωσιακά τατουάζ σχεδιασμένα στο σώμα της. «Στις φλέβες των πρωταγωνιστών του βίντεο κυλά βενζίνη» σχολιάζει ο Philipp Quanz από την ομάδα των Opel Social Media. «Τα αυτοκίνητα είναι κάτι παραπάνω από ένα απλό μέσο μεταφοράς γι’ αυτούς. Τα ‘αστέρια’ μας είναι γνήσιοι λάτρεις του αυτοκινήτου και επιβεβαιώνουν το πάθος τους για τη μάρκα μας».