Καλή η ηλεκτροκίνηση αλλά όταν μιλάμε για επιδόσεις, υπάρχει ακόμα χώρος για τους «παλιούς» καλούς κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Το τελευταίο διάστημα ακούγεται ότι η BMW δουλεύει επάνω σε ένα καινούριο V8 σύνολο, το οποίο θα κάνει μάλιστα το ντεμπούτο του κάτω από το καπό μίας ενισχυμένης έκδοσης της Μ5, CS. Ο εσωτερικός κωδικός του νέου μοτέρ είναι S68 και από ότι ακούγεται δεν είναι σχεδιασμένος από την αρχή αλλά δανείζεται αρκετά στοιχεία από τον υπάρχον S63, που χρησιμοποιούν αρκετά μοντέλα Μ.
Μία μεγάλη διαφορά θα έχει να κάνει με τον κυβισμό, όπου σε αντίθεση με τον υπάρχοντα, των 4.4 λίτρων, ο νέος κινητήρας πιθανά δεν θα ξεπερνά τα 4.0 λίτρα. Φυσικά θα διαθέτει διπλά turbo, καθώς και τη δυνατότητα να συνδυάζεται με κάποιο ηλεκτροκινητήρα, για λόγους περιορισμού των εκπομπών ρύπων αλλά και αύξησης της ισχύος. Τώρα αν οι Βαυαροί επιλέξουν κάποια mild hybrid προσέγγιση ή ένα πιο ισχυρό υβριδικό σύστημα, αυτό μένει να αποδειχτεί.
Πιθανά, η συνδυαστική ισχύς του νέου, S68, συνόλου να κυμαίνεται στην περιοχή των 700 ίππων. Ακόμα βέβαια είναι νωρίς να γνωρίζουμε με ακρίβεια, καθώς αυτή τη στιγμή βρίσκεται στη φάση της ανάπτυξης και θα χρειαστούν τουλάχιστον 2 χρόνια ακόμα μέχρι να περάσει στην παραγωγή.