Μάλιστα την συγκεκριμένη πρόταση την υποστηρίζουν άλλες 10 χώρες της ΕΕ στοχεύοντας σε μία ήπειρο δίχως εκπομπές CO2 έως το 2050.
Στόχος της ΕΕ είναι να μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 40% μέχρι το 2030 και να τις μηδενίσει μέχρι το 2050 σε μια προσπάθεια να σταματήσει η υπερθέρμανση του πλανήτη. “Πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι βρισκόμαστε υπό πίεση”, δήλωσε ο Δανός υπουργός Κλιματικής Ενέργειας Dan Jorgensen.
Η Δανία είχε προαναγγείλει πως μέχρι το 2030 θα καταργούσε τα βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα, κάτι που αναίρεσε επειδή έρχεται σε αντίθεση με τους κανόνες της ΕΕ. Βέβαια, οι Βόρειό-Ευρωπαίοι με τα πιο νοικοκυρεμένα οικονομικά τους ξεχνούν πως οι κάτοικοι των χωρών προς τα νότια δυσκολεύονται καν να αποκτήσουν τα μεταχειρισμένα που στέλνονται «προς τα κάτω».
Χώρες όπως η Λιθουανία, η Λετονία, η Σλοβενία, η Βουλγαρία και άλλοι πρότειναν ότι πρέπει να γίνουν περισσότερα για να σταματήσει η συνεχής απομάκρυνση μεταχειρισμένων οχημάτων από τη Δυτική Ευρώπη στις ανατολικές χώρες και στον Ευρωπαϊκό Νότο.
Για ακόμη μία φορά οι πολιτικοί (ειδικά στις χώρες που δεν έχουν βαριά εργοστάσια, πάντως το εικονιζόμενο EV είναι το δανέζικο Biomega) αμολάνε μεγάλα «πράσινα» λόγια που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα περιμένοντας το φαινόμενο της κέτσαπ (ketchup effect, η έξαρση της ηλεκτροκίνησης όπως πετάγεται η σάλτσα όταν πιέσεις απότομα το δοχείο).
Τι και αν στην Ευρώπη τα αυτοκίνητα ευθύνονται για το 12% των εκπομπών ρύπων της ηπείρου, αγνοώντας τους τόνους που βγάζουν τα αεροσκάφη, τα πλοία και άλλες ανθρώπινες δραστηριότητες. Ναι στην προστασία του περιβάλλοντος, αλλά για όλα τα δεινά δεν φταίνε μόνο τα αυτοκίνητα…