Σε αντίθεση με ό,τι γνωρίζαμε μέχρι στιγμής, η βαυαρική εταιρία αποφάσισε τελικά να διατηρήσει λίγο ακόμα το μικρό ηλεκτρικό της μοντέλο, πιθανά με κάποια αναβάθμιση.
Αυτό τουλάχιστον υποστήριξε πρόσφατα στέλεχος της εταιρίας, σε συνέντευξή του σε γερμανική εφημερίδα. Το i3 παρουσιάστηκε το 2013 και ήταν το πρώτο, ουσιαστικά, ηλεκτρικό μοντέλο της φίρμας. Φυσικά το κόστος του και οι περιορισμοί της τεχνολογίας της εποχής δεν του επέτρεψαν να αποτελέσει εμπορική επιτυχία. Παρόλα αυτά όμως, δείχνει να έχει ακόμα μια θέση στη γκάμα της BMW.
Με την πάροδο των ετών, ο αρχικός συσσωρευτής των 22 kWh ανέβηκε στα 33,2 kWh το 2016 και έφτασε μέχρι τα 42,2 kWh σήμερα, βελτιώνοντας έτσι κατά πολύ την αυτονομία του οχήματος. Ενδεικτικά η αυτονομία ενός νέου i3 κυμαίνεται μεταξύ 285-310 χλμ. σύμφωνα με τον κύκλο WLTP. Τώρα εάν τελικά το i3 μείνει στην παραγωγή μέχρι το 2024, θεωρείται σχεδόν δεδομένο ότι θα εισπράξει τουλάχιστον μία ακόμα αναβάθμιση στο συσσωρευτή, ώστε να ξεπεράσει τα 50 kWh. Κάτι τέτοιο είναι πιθανό να συμβεί στα τέλη της επόμενης χρονιάς ή μέσα στο 2021.