Ταυτόχρονα παρουσιάστηκε τόσο η plug-in υβριδική έκδοση GTE όσο και η πετρελαίου GTD.
Στο σαλόνι της Γενεύης θα παρουσιάσει η Volkswagen την τριπλέτα ισχύος του Golf. Πρώτο και καλύτερο το δίλιτρο Golf GTI με τον EA888 TSI να αποδίδει 245 PS και 370 Nm. Στάνταρ το 6άρι χειροκίνητο σασμάν, εναλλακτικά υπάρχει το αυτόματο 7άρι διπλόδισκο. Οπτικά ξεχωρίζει το αεροδυναμικό πακέτο, η μπροστινή μάσκα με την φωτεινή ρίγα, ενώ πίσω υπάρχουν δύο ακριανές στρόγγυλες απολήξεις.
Το επίσης δίλιτρο GTD έχει μια διπλή απόληξη (πίσω αριστερά) με τον TDI να αποδίδει 200 άλογα και 400 Nm. Εδώ το αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG-7 είναι στάνταρ, ενώ υπάρχει καταλυτικό σύστημα SCR με διπλό ψεκασμό AdBlue.
Το plug-in υβριδικό GTE ξεχωρίζει πίσω από τις πλακέ απολήξεις και συνδυάζει την διάταξη του Cupra Leon. Εδώ ένας 1.400άρης TSI των 150 ίππων συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ για μεικτή ισχύ στα 245 άλογα και ροπή στα 400 Nm. Στάνταρ εδώ το DSG-8 με την μπαταρία λιθίου ιόντων 13 kWh να προσφέρει ηλεκτροκίνηση για 60 χλμ. και σε ταχύτητες έως 130 χλμ.
H Volkswagen θα ανακοινώσει τις επιδόσεις αργότερα. Ο οδηγός έχει στην διάθεση του τέσσερα προφίλ οδήγησης (Comfort, Eco and Sport, Individual), όλα τα Golf ισχύος είναι προσθιοκίνητα και το μπροστινό διαφορικό είναι πολύδισκο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο XDS.
Με μια ματιά:
Τα Golf GTI, GTE και GTD έχουν στάνταρ το Innovision Cockpit, την ενιαία μονάδα ψηφιακού πίνακα οργάνων και οθόνης πολυμέσων 10 ιντσών. Το νέο μπουτόν εκκίνησης/παύσης πάλλεται κόκκινο πριν ο κινητήρας τεθεί σε λειτουργία.Νέοι προφυλακτήρες, νέα σπόιλερ οροφής, νέος διαχύτης και νέο λογότυπο. Digital Cockpit με 30 οπίσθιους φωτισμούς πάνελ συμπεριλαμβανομένης της ιδιαίτερης επιλογής GTI. Για πρώτη φορά τα Golf GTI, GTE και GTD θα εξοπλίζονται στάνταρ με μια φωτιζόμενη λωρίδα στην μάσκα. Πέντε φωτιστικά σημεία LED δημιουργούν τα φώτα ομίχλης στους προφυλακτήρες.
Golf GTI
- Η 8η γενιά ενός icon. Το νέο Golf GTI είναι αυθεντικό, αποδοτικό και high-tech, το γνήσιο σπορ compact για την ψηφιακή εποχή
- Υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης. Ο κινητήρας του GTI αποδίδει 245 ίππους. Διασφαλίζει την ασυναγώνιστη αυθεντική έκδοση του compact σπορ μοντέλου
- Ταχύτερες αλλαγές σχέσεων. Το DSG με νέα τεχνολογία «shift-by-wire» ανεβάζει ακόμα περισσότερο την αδρεναλίνη
- Φώτα με στιλ. Προβολείς και φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, εξωτερικός και εσωτερικός ατμοσφαιρικός φωτισμός
- GTI χάρισμα. «Ανοιχτός» μπροστινός προφυλακτήρας με αεροδυναμικά βοηθήματα GTI και κυψελωτή μάσκα, GTI διαχύτης με απολήξεις στα άκρα
- Χαρακτηριστικά motorsport. Εντυπωσιακά μαύρα πλαϊνά μαρσπιέ σχηματίζουν μια ενιαία οπτική γραμμή από το μπροστινό σπλίτερ έως τον πίσω διαχύτη
- GTI τιμόνι. Νέο πολυλειτουργικό σπορ τιμόνι με δερμάτινη επένδυση και χειριστήρια αφής, διάτρητο δέρμα και διακριτικό κόκκινο σήμα GTI σε χρώμιο
Golf GTE
- Εξηλεκτρισμένο και σπορ. Το νέο υψηλών επιδόσεων plug-in υβριδικό συνδυάζει ηλεκτροκίνηση και συναρπαστική εμπειρία οδήγησης
- Υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης με ηλεκτρικό μοτέρ. Με 245 ίππους το Golf GTE έχει φτάσει στο επίπεδο ισχύος του Golf GTI
- Μηδενικών εκπομπών ρύπων. Με 50% μεγαλύτερο ενεργειακό περιεχόμενο η μπαταρία χωρητικότητας 13 kWh διευρύνει την ηλεκτρική αυτονομία στα περίπου 60 χιλιόμετρα
- Ηλεκτρική εκκίνηση. Το υψηλών επιδόσεων plug-in υβριδικό Golf GTE ξεκινά με ηλεκτροκίνηση και δίχως να εκλύει ρύπους
- Προνοητικός υβριδικός έλεγχος. Ο προηγμένος ηλεκτρονικός έλεγχος του GTE ενσωματώνει τα δεδομένα του GPS και της διαδρομής στη διαχείριση του κινητήριου συστήματος
- IQ.DRIVE. Το Travel Assist προσφέρει στους οδηγούς του Golf GTE στοιχεία αυτόνομης οδήγησης με ενεργητική διεύθυνση, επιτάχυνση και επιβράδυνση (έως τα 210 χλμ./ώρα, προαιρετικό)
- GTE – ξεχωριστά χαρακτηριστικά. Το GTE δεν έχει εμφανείς απολήξεις εξάτμισης (το GTI έχει στις άκρες δεξιά και αριστερά, το GTD έχει διπλή αριστερά)
- GTE όργανα ελέγχου. Digital Cockpit και σύστημα πολυμέσων με ειδικό GTE-μενού απεικονίσεων και πληροφοριών σχετικά με την ενεργειακή απόδοση και την αυτονομία
Golf GTD
- Δρομέας μεγάλων αποστάσεων. Υψηλό επίπεδο ενεργειακής απόδοσης για το νέο κινητήρα του GTD για πολύ μακρινές αποστάσεις χωρίς ανεφοδιασμό
- Υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας. Με 200 ίππους και 400 Nm το νέο Golf είναι το ισχυρότερο μοντέλο με TDI κινητήρα
- Διπλό SCR καταλυτικό σύστημα. Η τεχνολογία Twin-Dosing μειώνει σημαντικά τα οξείδια του αζώτου (NOx) σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο
- Πάντα αυτόματο. Το νέο Golf GTD λανσάρεται στις αγορές με στάνταρ το αυτόματο 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG)
- Ψηφιακό GTD. Με συρόμενους διακόπτες αφής, ψηφιακές οθόνες αφής και τεχνολογία αλλαγής ταχυτήτων shift-by-wire