Ένα χρόνο πριν από την παραγωγή του νέου i4 η BMW μας δίνει ένα πρωτότυπο ώστε να πάρουμε μία γεύση του τι ακολουθεί.
Η ηλεκτροκίνηση για τη BMW είναι γεγονός πολλά χρόνια τώρα, με τα i3 και i8. Έρχεται όμως το πλήρωμα του χρόνου να περάσει στην επόμενη γενιά, με κάτι όχι μόνο πιο εξελιγμένο αλλά και πιο γήινο, σχεδιαστικά τουλάχιστον. Το Concept i4 εύκολα θα το περάσει κανείς για ένα συμβατικό όχημα, αφού οπτικά πλησιάζει πλέον στις βασικές σειρές της βαυαρικής εταιρίας. Και αυτό κάθε άλλο παρά κακό είναι. Εντάξει, με μία μικρή επιφύλαξη ως προς τη μάσκα…
Εντός, βέβαια, το εσωτερικό αλλάζει εμφανώς και γίνεται πιο φουτουριστικό. Κεντρικό στοιχείο εδώ αποτελεί η τεράστια, ελαφρά κεκλιμένη και ενιαία οθόνη του πίνακα οργάνων και του συστήματος infotainment. Αυτή έχει ειδική αντιθαμβωτική επίστρωση, ώστε η παρατήρηση να μην επηρεάζεται από τον ήλιο ή άλλες αντανακλάσεις. Ενδιαφέρον έχουν επίσης ο γυάλινος επιλογέας του iDrive (καθώς και μερικά ακόμα κουμπιά), που προσφέρουν μία πιο πολυτελή νότα στην όλη εικόνα.
Στα σπλάχνα του το Concept i4 κρύβει τη νέα τεχνολογία eDrive, πέμπτης γενιάς, την ίδια που θα χρησιμοποιούν επίσης τα iX3 και iNext. Εδώ δεν έχουμε πολλούς ηλεκτροκινητήρες αλλά ένα μεγάλο, απόδοσης 530 ίππων. Αυτός αντλεί την ενέργειά του από ένα συσσωρευτή χωρητικότητας 80 kWh, αρκετά μεγάλο για να εξασφαλίσει αυτονομία 600 χλμ. (κατά WLTP) με μία μόνο φόρτιση. Εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι προσφέρονται 3 προγράμματα οδήγησης, Core, Sport και Efficient, ενώ ειδική μέριμνα έχει δοθεί για τον παραγόμενο ήχο.
Όλα αυτά μας δίνουν μία καλή πρώτη γεύση για το τι πρόκειται να ακολουθήσει. Το i4 ως μοντέλο παραγωγής βρίσκεται στα τελευταία στάδια εξέλιξης και θα κυκλοφορήσει εντός του επόμενου έτους. Η κατασκευή του θα γίνεται στο κεντρικό εργοστάσιο της φίρμας, στο Μόναχο, το οποίο είναι σχεδόν έτοιμο με τη γραμμή παραγωγής.