Το στιλ της BMW R 18 βασίζεται στο πρότυπο που είχαν οι προπολεμικές μοτοσυκλέτες της BMW, που χρησιμοποιήθηκαν και κατά κόρον από τη Wehrmacht στο Β Παγκόσμιο Πόλεμο. Με ή χωρίς καλάθι και πιο συγκεκριμένα η R 5.
H οποία έχει παρουσιαστεί το 1936, είχε ως επίκεντρο της εικόνας της τον δικύλινδρο boxer ενώ το 5 αποκάλυπτε τα 500 κυβικά της. Δικύλινδρος και στο επίκεντρο είναι και ο boxer της R 18, ο οποίος ονομάζεται δικαίως Big Boxer μιας και με τα 1.802 κ.εκ. του -από εδώ προκύπτει, σύμφωνα άλλωστε και με την παράδοση το R 18- είναι ο μεγαλύτερος που έχει κατασκευάσει μέχρι στιγμής η BMW. Μάλιστα προαιρετικά διατίθεται και με διχρωμία για να μοιάζει όσο το δυνατόν περισσότερο με το πρότυπό του που έχει 84 χρόνια στην πλάτη του.
Η απόδοση του Big Boxer είναι 91 ίπποι στις 4.750 σ.α.λ. και από πλευράς ειδικής ισχύος δεν απέχει και πολύ από το σύνολο της R5 που από τα περίπου 500 κυβικά του απέδιδε 24 ίππους. Βέβαια εδώ ρόλο παίζει ο ήχος αλλά και οι κραδασμοί, τους οποίους οι ΒMW χαρακτηρίζει έξυπνα, μιας και υπάρχει και άλλη ερμηνεία, ως Good Vibrations.
Από κει και πέρα υπάρχουν και άλλες σχεδιαστικές αναφορές στην κλασική μοτοσικλέτα, όπως το ρεζερβουάρ με το σχήμα σταγόνας ή το πίσω ψαλίδι, ενώ κλασική είναι και η αρχιτεκτονική της ανάρτησης που δεν έχει καθόλου ηλεκτρονικά. Αντίθετα υπάρχουν τρία προγράμματα οδήγησης, τα Rain, Roll και Rock, ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας ASC και σύστημα ελέγχου της ροπής του κινητήρα (MSC) για την καλύτερη δυνατή πρόσφυση. Προαιρετικά υπάρχει και όπισθεν, καθώς και Hill Start Assist για την πιο εύκολη εκκίνηση σε ανηφόρα.Η
Η BMW R 18 πέρα από τη στάνταρ έκδοσή της θα είναι διαθέσιμη σε κάποιες αγορές και ως σπέσιαλ First Edition, ενώ γενικά θα υπάρχουν πολλές δυνατότητες εξατομίκευσής της. Οι οποίες θα αυξάνουν και άλλο την έτσι κι αλλιώς υψηλή τιμή της, που για την First Edition στη Γερμανία, όπου θα είναι διαθέσιμη το φθινόπωρο, θα ξεκινά από τις 22.800 ευρώ. Φτηνή πάντως δεν ήταν η R 5 που στην εποχή της κόστιζε 1.550 μάρκα -όσο ένα μικρο- μεσαίο αυτοκίνητο δηλαδή.
https://images.squarespace-cdn.com/content/v1/58c1ef5abf629ab8bade3657/1629141697060-921FOVAVIN7F5NVIUHND/DSC_0186.jpg?format=1500w
https://images.squarespace-cdn.com/content/v1/58c1ef5abf629ab8bade3657/1629141691924-GDCJAAIDOGY6HWZ0NNYR/DSC_0117.jpg?format=1500w
Προσοχή στον άξονα που συνδέει τον οπίσθιο τροχό του δικύκλου με τον τροχό του “καλαθιού”
https://images.squarespace-cdn.com/content/v1/58c1ef5abf629ab8bade3657/1629141699152-EBH66AAVT22IAC9SOVK0/DSC_0027.jpg?format=1500w
https://images.squarespace-cdn.com/content/v1/58c1ef5abf629ab8bade3657/1608164858532-9OEQRRPVJFZDXQ5C3R6E/Ural_Geo_Large-229+web.jpg?format=1500w
https://images.squarespace-cdn.com/content/v1/58c1ef5abf629ab8bade3657/1541507410207-K13KHT4CCOUZI32EVDEV/URAL_Electric_9.jpg?format=1500w
https://images.squarespace-cdn.com/content/v1/58c1ef5abf629ab8bade3657/1608167069493-KVZUT8WM0JSZFLDUEEDE/Ural_Geo_Medium-184+websize.jpg?format=1500w
https://images.squarespace-cdn.com/content/v1/58c1ef5abf629ab8bade3657/1588354306195-LARVCU5BQOUPL4BWZLZK/DSC_6160.jpg?format=750w
Αναλοίωτη εδώ και 80 χρόνια