Η ιαπωνική εταιρία έχει ως στόχο να κινηθεί σε πιο upper class μονοπάτια πετώντας το γάντι στις BMW και Mercedes.
Τελευταία έχουμε δει εταιρίες να ασπάζονται την κίνηση στον μπροστινό άξονα, όπως η BMW με την Σειρά 1. Ωστόσο, υπάρχουν και κάποιες άλλες που έχουν επιστρέψει στην πίσω, όπως η Alfa Romeo με την Giulia ή όπως αναμένεται να προχωρήσει η Mazda με την επόμενη γενιά του 6.
Σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες πληροφορίες η Mazda εξελίσσει νέα πλατφόρμα με την κίνηση προς τα πίσω και έναν εξακύλινδρο κινητήρα τοποθετημένο κατά τον διαμήκη άξονα. Για τον τελευταίο δεν υπάρχουν ακόμα κάποιες συγκεκριμένες πληροφορίες αλλά μάλλον θα είναι τεχνολογίας Skyactiv-X και με ένα mild υβριδικό σύστημα των 48V.
Το νέο εξακύλινδρο μοτέρ θα τοποθετείται και στα άλλα μεγάλα μοντέλα της μάρκας με θέση κατά τον διαμήκη άξονα και συμπεριλαμβανομένης της τετρακίνησης i-Activ. Στα υψηλού κυβισμού μοτέρ εντάσσεται και ένας 2ης γενιάς Skyactiv-D που και εδώ θα έχει έξι κυλίνδρους. Η Mazda δεν εγκαταλείπει το diesel και σε κάθε περίπτωση θα υπάρχει ήπια υβριδική διαχείριση 48V ή και plug-in υβριδικές εκδόσεις.
Σχεδιαστικά το νέο Mazda 6 θα υιοθετήσει μια πιο συμπαγή δυναμική σχεδίαση, όπως του πρωτότυπου Vision Coupe που είχε παρουσιαστεί το 2017 στο Τόκιο. Πρόκειται όπως βλέπουμε για ένα αμάξωμα που ακολουθεί την λογική του τετράθυρου κουπέ σεντάν, η οποία ταιριάζει πολύ με την πισωκίνητη φιλοσοφία (αν όντως ισχύσουν οι πιο πάνω φήμες. Μάλιστα δεν αποκλείεται η παραγωγή και μίας κουπέ έκδοσης που θα αντιμετωπίσει τις αντίστοιχες των BMW και Mercedes και έχοντας ως προτεραιότητα κυρίως την αμερικανική αγορά.