Η γερμανική εταιρία ανακοίνωσε την τεράστια περικοπή σε δυναμικό και λόγω του παγώματος της αγοράς ελέω της πανδημίας.
Η ZF είναι ένας από τους κορυφαίους προμηθευτές στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Ωστόσο, οι καιροί είναι ιδιαίτερα δύσκολοι και με την αγορά να μετασχηματίζεται με περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα η ζήτηση για τα συστήματα μετάδοσης (στα οποία κυρίως εξειδικεύεται) φθίνει.
Έτσι, η ZF, η οποία εκτιμά πως θα σημειώνει οικονομικές απώλειες και μέχρι το 2022, ανακοίνωσε ένα πενταετές πλάνο που περιλαμβάνει την σταδιακή μείωση του λειτουργικού της κόστους και την απόλυση περίπου του 10% του εργατικού της δυναμικού. Ένα ποσοστό που αντιστοιχεί σε περίπου 15.000 εργαζομένους.
Η ZF θα δώσει βασική προτεραιότητα στα υβριδικά συστήματα πρόωσης και στα ηλεκτρονικά συστήματα. Η βασική της αγορά είναι η ευρωπαϊκή αφού στην κινεζική αντιστοιχεί το 1/5 του ετήσιου κύκλου εργασιών της. Η Renault εξήγγειλε πρόσφατα και αυτή πρόγραμμα περικοπών κόστους.