Οι Κορεάτες παρουσίασαν το αναβαθμισμένο i30 N με το νέο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Οι πωλήσεις ξεκινούν αρχές 2021.
Το ανανεωμένο i30 ξεκίνησε να πωλείται στην ελληνική αγορά και ταυτόχρονα η Hyundai Europe ανακοίνωσε και το facelift μοντέλο της ταχύτερης έκδοσης. Ο λόγος για τα i30 N Hatchback & i30 N Fastback τα οποία έχουν πλέον ένα φρέσκο επανασχεδιασμένο παρουσιαστικό και με σημαντικές αναβαθμίσεις στο σασί.
Εξωτερικά υπάρχουν πιο επιθετικοί αεραγωγοί, επανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες, καλύτερη αεροδυναμική, νέοι LED προβολείς κ.α. Στο Fastback το πίσω μέρος παρέμεινε το ίδιο, ενώ στο hatchback έχουν αλλάξει η πίσω αεροτομή και τα γραφικά των LED πίσω φώτων.
Από κει και πέρα οι νέες σφυρήλατες ζάντες των 19 ιντσών στην έκδοση Performance μειώνουν το μη αναρτώμενο βάρος κατά 14 κιλά. Στο εσωτερικό οι αναβαθμίσεις στο σύστημα Infotainment συνδυάζονται και μια οθόνη που μπορεί να φτάσει μέχρι τις 10,25 ίντσες.
Μια από τις σημαντικότερες είναι πως ο δίλιτρος turbo με τα 250 άλογα (που μέχρι πρότινος είχε μόνο χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο), πλέον στην έκδοση Performance με τα 280 άλογα (+5 άλογα, +39 Nm στα 392) συνδυάζεται προαιρετικά και με το αυτόματο N DCT διπλού συμπλέκτη με τις 8 σχέσεις.
Με αυτό το κιβώτιο προσφέρονται τρία προγράμματα. Στο N Grin Shift αυξάνεται η ροπή μέσω overboost αυξάνει την ροπή από τα 352 στα 377 Nm και η μέγιστη ισχύς είναι διαθέσιμη για 20 δευτερόλεπτα. Επιπρόσθετα το N Power Shift Mode θα αλλάζει την χαρτογράφηση του κιβωτίου κάθε φορά που το πεντάλ του γκαζιού πατιέται περισσότερο από 90%.
To N Track Sense Shift αναγνωρίζει αυτόματα τις συνθήκες του δρόμου και βελτιστοποιεί τα δυναμικά χαρακτηριστικά διαμορφώνοντας ανάλογα το χρόνο αλλαγών των σχέσεων. Όσο για τις επιδόσεις η τελική σε κάθε περίπτωση περιορίζεται στα 250 χλμ./ ώρα, ενώ το 0-100 στην Performance ολοκληρώνεται πλέον σε 5,9 δεύτερα, αντί για 6,2.