Στα πρώτα του βήματα στην ευρωπαϊκή αγορά υπάρχουν κάποιες αναφορές από πελάτες για διάφορες δυσλειτουργίες.
Εδώ και μερικούς μήνες η Polestar έχει ξεκινήσει την διάθεση του 2 σε επιλεγμένες χώρες της Ευρώπης. Οι πρώτες εντυπώσεις από την παρουσίαση που είχε γίνει στα media ήταν διθυραμβικές για το ηλεκτρικό αυτοκινήτου της σουηδικής εταιρίας (που υπάγεται στη Volvo), αλλά δεν έχουν την ίδια άποψη και πολλοί κάτοχοί του.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα, συμπεριλαμβανομένης και της ιστοσελίδας carup.se, σε πολλά Polestar 2 έχει εμφανιστεί μία πολύ σοβαρή δυσλειτουργία στο σύστημα μετάδοσης που οδηγεί σε πλήρη αστοχία εκκίνησης.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες το πρόβλημα εντοπίζεται σε περισσότερα από 30 αυτοκίνητα και αφορά στην μπαταρία. Το ειρωνικό της υπόθεσης είναι πως δεν αφορά στην κανονική μεγάλη μπαταρία λιθίου, αλλά στην πολύ μικρή συμβατική που έχει επικουρικό ρόλο στο δίκτυο του αυτοκινήτου. Σύμφωνα με το γραφείο τύπου της Polestar που επικοινώνησε με το Carscoops, το πρόβλημα δεν αφορά όλη την παραγωγή αλλά συγκεκριμένη παρτίδα του 2.
Ένας κάτοχος του αυτοκινήτου από την Σουηδία, ο Tobias Akeblom, ισχυρίζεται πως το αυτοκίνητο του «έμεινε» την ημέρα που το παρέλαβε και πως πρέπει να περιμένει πάνω από ένα μήνα για να επισκευαστεί. Φυσικά, η εταιρία του παρέχει ένα αυτοκίνητο αντικατάστασης (δεν γνωρίζουμε αν είναι Polestar ή κάποιο ηλεκτρικό) μέχρι να επιστρέψει το 2 στα χέρια του.
Βέβαια, όταν σου συμβαίνει κάτι τέτοιο και ειδικά όταν έχεις αγοράσει ένα premium EV η ψυχολογία σου απλά πέφτει στο ναδίρ φτάνοντας ακόμη και στο σημείο να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων. Άδικο θα έχει;