Πρόκειται για την πιο hardcore εκδοχή της Chiron που υπόσχεται να καταρρίψει κάθε ρεκόρ, αλλά προς το παρόν δεν επιβεβαιώνεται η παραγωγή της.
Για την ακρίβεια η Bolide είναι ένα πρωτότυπο μέσω του οποίου η Bugatti κάνει μία… επίδειξη δίαιτας! Το πλαίσιο έχει τροποποιηθεί ώστε να υπάρχουν μόνο τα βασικά, έχει γίνει εκτενέστερη χρήση ανθρακονημάτων, σχεδόν όλες οι βίδες είναι από τιτάνιο, πολλά εξαρτήματα από μαγνήσιο και όλα τα απαραίτητα ώστε το απόβαρο να πέφτει από τα 1.995 κιλά της Chiron στα μόλις 1240!
Τα κεραμικά δισκόφρενα ζυγίζουν μόλις 2,4 κιλά το καθένα με μονομπούλονες αλουμινένιες ζάντες 7,4 κιλών μπροστά και 8,4 πίσω. Από τιτάνιο είναι και οι βραχίονες της pushrod ανάρτησης.
Φυσικά, η Bolide έχει σημαντικές αναβαθμίσεις στην αεροδυναμική με πιο χαρακτηριστική την εισαγωγή στην οροφή και την πίσω πτέρυγα που σε ταχύτητες 320 χλμ./ώρα παράγει 1.800 κιλά downforce στον πίσω άξονα και 800 μπροστά. Μάλιστα, η εισαγωγή στην οροφή προσφέρει ενεργητική αεροδυναμική αφού στις υψηλές ταχύτητες διογκώνει την επιφάνεια για μικρότερη οπισθέλκουσα και downforce.
Στην Bolide ο W16 των 8,0 λίτρων συνδυάζεται με τέσσερις νέους στροβιλοσυμπιεστές, υπάρχει επανασχεδιασμένο σύστημα λίπανσης και ψύξης και ότι άλλο χρειάστηκε ώστε η ισχύς να ανέβει από τα 1.500 άλογα στα 1.850 με την ροπή να είναι στα 2.000 Νm!
Δίχως καμία ηλεκτρική υποβοήθηση, αλλά για αυτή την ισχύ απαιτείται 100άρα βενζίνη αφού με την 98 οκτανίων τα άλογα πέφτουν στα επίπεδα της Super Sport 300+ και στα 1.600 άλογα. Για την αναβάθμιση του W16 χρειάστηκαν 8 μήνες.
Με μία αναλογία 0,67 κιλών/ ίππο οι επιδόσεις είναι ανάλογες… μιάς βολίδας: 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,17’’, 0-200 σε 4,36’’ και 0-500 χλμ./ ώρα σε μόλις 20,16’’! Μια απίστευτη επίδοση είναι πως από αυτή την ταχύτητα η Bolide ακινητοποιείται σε μόλις 13,5’’!
Στο εσωτερικό, η διάταξη του οποίου θυμίζει αγωνιστικό LMP1, τα πεντάλ μετακινούνται κατά 150 χιλιοστά προκειμένου ο οδηγός να μπορεί να βρει τη θέση που του ταιριάζει. Και επειδή η Bolide είναι ένα track-only αυτοκίνητο μπορεί να τοποθετηθεί και σύστημα HANS.
Τέλος, να πούμε πως οι Γάλλοι θεωρούν πως η «βολίδα» τους μπορεί να κάνει ένα γύρο στο Nürburgring σε μόλις 5 λεπτά και 23,1 δεύτερα. Μία επίδοση που τιμά την οκτακύλινδρη Type 35 πρόγονος της που την περίοδο 1924-1930 είχε σημειώσει πάνω από 2.000 νίκες. Οι τελευταίες Type 35 είχαν κινητήρα 2,3 λίτρων, με 140 ίππους, διπλά καρμπυρατέρ και τελική στα 215 χλμ./ώρα. Κάτι πρωτόγνωρο για την εποχή εκείνη.