Ο νέος ενσωματωμένος φορτιστής θα είναι στα 22 kW, προαιρετικός και διαθέσιμος για τα μοντέλα e-tron.
Όσο περισσότερο μπαίνουμε στην εποχή της ηλεκτροκίνησης τόσο περισσότερα νέα και αναβαθμίσεις θα ακούμε. Κάτι που είναι πολύ σημαντικό είναι η φόρτιση σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Και δεν αναφέρομαι στο σταθερό σημείο φόρτισης που ξεκινά από τα 2,4 kW του οικιακού ρεύματος και ανεβαίνει στα 7,3 kW ή στα 11 kW με την χρήση τριφασικού Wallbox.
Αυτό που έχει μεγάλη σημασία είναι ο ενσωματωμένος on-board φορτιστής του αυτοκινήτου αφού η ισχύ του είναι αυτή που κανονίζει την φόρτιση ανεξάρτητα από εκείνη του σημείου. Μέχρι τώρα γνωρίζαμε για τους προαιρετικούς 11άρηδες (μιλάμε για φόρτιση σε εναλλασσόμενο ρεύμα AC), όπως στο VW ID.3 1st Edition που είναι στάνταρ.
Τώρα, έρχεται η Audi να προσφέρει από του χρόνου τα μοντέλα της με ένα ισχυρότερο on-board φορτιστή που επιτρέπει την ταχύτερη ολοκλήρωση της διαδικασίας διπλασιάζοντας την ισχύ (από τα 11 kW στα 22 kW) και μειώνοντας το χρόνο στο μισό. Για παράδειγμα ένα e-tron 55 μπορεί να φορτιστεί πλήρως σε λιγότερο από 5 ώρες.
Ο νέος προαιρετικός on-board φορτιστής 22 kW AC θα είναι αρχικά διαθέσιμος στα e-tron 50 and e-tron S από τα μέσα του 2021. Το wallbox θα διαθέτει οθόνη αφής 5’’ καθώς και Wi-Fi σύνδεση στο διαδίκτυο και έλεγχο μέσω της εφαρμογής myAudi. Προτείνεται εγκατάσταση σε τριφασικό δίκτυο 400 V.
Επίσης, η νέα μονάδα, μέσω των μπαταριών του οχήματος, μπορεί να τροφοδοτεί με ενέργεια τις ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές οικιακές συσκευές, όταν χρειαστεί, ενώ μπορεί να προγραμματιστεί να φορτίζει το όχημα π.χ. με νυχτερινό τιμολόγιο.