Η Pirelli λανσάρει το νέο Cinturato All Season SF2, ένα all-season ελαστικό που πληροί τις προδιαγραφές για χειμερινά ελαστικά και προσφέρει μία ασφαλή εμπειρία ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών.
Το νέο Cinturato all-season υιοθετεί την τελευταία τεχνολογία ελαστικών, που για πρώτη φορά περιλαμβάνει ‘προσαρμοζόμενο σχέδιο πέλματος’: ένα σύστημα που χρησιμοποιεί τη γόμα και το πέλμα με σκοπό τη μεγιστοποίηση της οδηγικής ασφάλειας και της ευελιξίας. Επίσης διατίθεται με τεχνολογίες Pirelli Seal Inside και Run Flat – που επιτρέπουν τη συνέχιση του ταξιδιού ακόμα και μετά από κλατάρισμα (διάτρηση) – καθώς και στην έκδοση Elect για ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα.
ΕΝΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΠΟΧΕΣ
Το Cinturato All Season SF2 διατίθεται σε 65 διαστάσεις, από 15 – 20 ίντσες, για σύγχρονα αυτοκίνητα πόλης, από τα τελευταία μοντέλα crossover μέχρι τα μεσαία sedan. Στον ώμο του ελαστικού, διακρίνεται το σήμα M+S μαζί με το σύμβολο 3PMSF (Three-Peak Mountain Snowflake – το βουνό με τις τρεις κορυφές και τη χιονονιφάδα). Αυτό υποδηλώνει τις ιδανικές επιδόσεις του ελαστικού ακόμα και σε χειμερινές συνθήκες και πιστοποιεί τη συμμόρφωση με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία μέσω ειδικών δοκιμών.
Το τελευταίο μέλος της οικογένειας Cinturato είναι ιδανικό για οδηγούς που χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητά τους κυρίως σε πόλεις, δεν ζουν σε ορεινές περιοχές, γενικά οδηγούν σε εύκρατα κλίματα, και καλύπτουν περίπου 25.000 χλμ. το χρόνο. Η σχεδίαση και η γόμα ενός all-season ελαστικού πετυχαίνει μία άριστη ισορροπία που λειτουργεί αποτελεσματικά σε χαμηλές και υψηλές θερμοκρασίες και σε βρεγμένη ή στεγνή άσφαλτο, προσφέροντας καλές συνολικές επιδόσεις και μεγάλο βαθμό ευελιξίας.
ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΣΤΕΓΝΟ, ΣΤΟ ΒΡΕΓΜΕΝΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ
Το Cinturato All Season SF2 προσφέρει από τις καλύτερες επιδόσεις στην κατηγορία του σε όλες τις συνθήκες που συνήθως αντιμετωπίζουν οι οδηγοί τις τέσσερις εποχές του χρόνου, σύμφωνα με τον έγκυρο Γερμανικό οργανισμό δοκιμών TÜV SÜD, που πρόσφατα απένειμε στο νέο Cinturato το ‘Βραβείο Επιδόσεων’ – ‘Performance Mark’(1) του.
Παρομοίως, μία άλλη, Γερμανική εταιρεία πιστοποίησης, η Dekra(2), επιβεβαίωσε ότι το Cinturato All Season SF2 προσέφερε τέλειο έλεγχο χάρη στη μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος στο στεγνό και καλύτερη οδηγησιμότητα στο χιόνι συγκριτικά με τους άμεσους ανταγωνιστές του – καθώς και άριστη συμπεριφορά στο φρενάρισμα σε βρεγμένες και χιονισμένες επιφάνειες. Συγκριτικά με τον προκάτοχό του, το Cinturato All Season Plus, το φρενάρισμα στο στεγνό έχει βελτιωθεί κατά 3,5 m και το φρενάρισμα στο βρεγμένο αντίστοιχα κατά 2 m(3). Οι επιδόσεις συγκριτικά με την προηγούμενη έκδοση ελαστικού έχουν βελτιωθεί και στο χιόνι, σε ό,τι αφορά το κράτημα και το φρενάρισμα (με πλεονέκτημα περίπου 1 m(3)).
ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΖΩΗΣ
Το προφίλ, η δομή και το νέο σχέδιο πέλματος του Cinturato All Season SF2 επιτρέπουν βέλτιστη οδηγησιμότητα σε συνδυασμό με ομοιόμορφη επιφάνεια επαφής, βελτιώνοντας τη ζωή του ελαστικού μέχρι 50% συγκριτικά με το προηγούμενο Cinturato All Season Plus. Αυτό το εντυπωσιακό αποτέλεσμα οφείλεται στη χρήση νέων υλικών στις γόμες και στη βελτιωμένη τοπική ακαμψία του πέλματος.
ΧΑΜΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
Η νέα γενιά προσαρμοζόμενης γόμας πέλματος προσφέρει επίσης χαμηλότερη αντίσταση κύλισης συγκριτικά με τους βασικούς ανταγωνιστές, όπως επιβεβαιώνεται κατά τη διάρκεια δοκιμών της Dekra(2). Χαμηλότερη αντίσταση κύλισης σημαίνει μικρότερη κατανάλωση και αυξημένη αυτονομία για ηλεκτρικά αυτοκίνητα εφοδιασμένα με ελαστικά Elect. Όλα αυτά προσφέρουν πλεονεκτήματα σε επίπεδο περιβαλλοντικής βιωσιμότητας, και κατατάσσουν τα ελαστικά στην κατηγορία Β στον τομέα της αντίστασης κύλισης για την πλειοψηφία της γκάμας Cinturato All Season SF2.
ΤΟ ΠΙΟ ΑΘΟΡΥΒΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ALL–SEASON
Από τις συγκριτικές δοκιμές που πραγματοποίησε η Dekra(2) έναντι των βασικών ανταγωνιστών του, το Cinturato All Season SF2 αναδείχτηκε το πιο αθόρυβο ελαστικό στην κατηγορία του. Χάρη στην ειδική γόμα και σχεδίαση πέλματος, ο θόρυβος διατηρείται σε ελάχιστα επίπεδα, με σεβασμό στο περιβάλλον.
CINTURATO ALL SEASON SF2: ΠΩΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ
ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΟΜΕΝΟ ΠΕΛΜΑ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Η εξαιρετική απόδοση φρεναρίσματος σε διαφορετικές οδικές και καιρικές συνθήκες οφείλεται στη γόμα και τη σχεδίαση του πέλματος, που προσαρμόζονται αυτόματα στις διαφορετικές θερμοκρασίες του καλοκαιριού και του χειμώνα προς όφελος της οδικής ασφάλειας. Σε χειμερινές συνθήκες με χαμηλές θερμοκρασίες, οι αυλακώσεις στο σχέδιο του πέλματος παραμένουν ανοιχτές, για καλύτερο φρενάρισμα στο χιόνι, ενώ κλείνουν στο φρενάρισμα σε βρεγμένες και στεγνές συνθήκες, σταθεροποιώντας τα τακούνια και παράγοντας καλύτερη πρόσφυση στο οδόστρωμα.
Το προσαρμοζόμενο σύστημα βασίζεται στην 3D τεχνολογία των αυλακώσεων του πέλματος, που κλείνουν όταν δεν χιονίζει, μεταμορφώνοντας ένα χειμερινό πέλμα σε θερινό – και επιτρέποντας καλύτερο έλεγχο του οχήματος σε στεγνές και βρεγμένες συνθήκες.
Επιπλέον, η προοδευτική σχεδίαση των εγκάρσιων αυλακώσεων, μαζί με τη φαρδιά κεντρική περιφερειακή αυλάκωση εγγυώνται την αποδοτική αποβολή του νερού υπό βροχή, βελτιώνοντας την ασφάλεια και την αντίσταση στην υδρολίσθηση.
Η γόμα έχει επίσης έναν διπλό χαρακτήρα: Παραμένει μαλακή και εύκαμπτη στο κρύο και τη βροχή, αλλά σκληρή και άκαμπτη σε στεγνές συνθήκες. Αυτό οφείλεται στην καινοτόμα σύνθεση της γόμας, που περιλαμβάνει διφασικά πολυμερή υλικά που ενώνονται χημικά με σωματίδια πυριτίου (silica): μία φιλοσοφία που εξασφαλίζει επίσης χαμηλότερη αντίσταση κύλισης, για μικρότερη κατανάλωση ή μεγαλύτερη αυτονομία της μπαταρίας.
ΤΑ ‘ΑΞΕΣΟΥΑΡ’ ΤΟΥ CINTURATO ALL SEASON SF2
ΧΑΡΗ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ SEAL INSIDE ΚΑΙ RUN FLAT, ΟΙ ΔΙΑΤΡΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
Για ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια του οδηγού, το Cinturato All Season SF2 διατίθεται με καινοτόμα τεχνολογία Seal Inside σε ορισμένες διαστάσεις, που επιτρέπει τη συνέχιση του ταξιδιού ακόμα και με οπές μεγέθους έως 4mm. Ένας ειδικός αφρός μέσα στο ελαστικό σχηματίζει ένα στρώμα ταχείας στεγανοποίησης πάνω από οποιοδήποτε αντικείμενο τρυπήσει το πέλμα, σταματώντας τη διαρροή αέρα και διατηρώντας την πίεση. Μετά την αφαίρεση του αντικειμένου, αφρός στεγανοποιεί την οπή.
Προαιρετικά διατίθεται η τεχνολογία Self-Supporting Run Flat της Pirelli. Αυτή βελτιώνει την ασφάλεια χωρίς να περιορίζει τη δυνατότητα μετακίνησης. Το αυτοκίνητο παραμένει ασφαλές ακόμα και αν η πίεση ενός ελαστικού πέσει ξαφνικά, επιτρέποντας στους οδηγούς να συνεχίζουν το ταξίδι για 80 km με μέγιστη ταχύτητα 80kph. Χάρη στις ειδικές ενισχύσεις των πλευρικών τοιχωμάτων, αυτά τα ελαστικά της Pirelli μπορούν να υποστηρίζουν τα πλευρικά και κάθετα φορτία του αυτοκινήτου ακόμα και με μηδενική πίεση.
ELECT: ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ & PLUG–IN ΥΒΡΙΔΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Για τα ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα διατίθεται το ελαστικό Cinturato All Season SF2 με σήμανση Elect, που βασίζεται σε έναν συνδυασμό τεχνολογιών γόμας, δομής και πέλματος και εγγυάται χαμηλότερη αντίσταση κύλισης για μεγιστοποίηση της αυτονομίας. Την ίδια στιγμή, παράγει λιγότερο θόρυβο βελτιώνοντας την αίσθηση άνεσης στο εσωτερικό και προσφέρει άμεση πρόσφυση, αξιοποιώντας την άφθονη ισχύ και ροπή από τις χαμηλές στροφές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
ΕΓΓΥΗΣΗ ‘TYRELIFE(4)’ ΓΙΑ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΗΣ ΖΗΜΙΑΣ
Για ακόμα μεγαλύτερη ξεγνοιασιά των οδηγών το all-season ελαστικό της Pirelli συνοδεύεται από την εγγύηση ‘Tyrelife(4)’, που επιτρέπει την αντικατάσταση ενός ελαστικού ανά σετ σε περίπτωση μη επισκευάσιμης ζημιάς στον πρώτο χρόνο μετά την αγορά. Το μόνο που θα πρέπει να πληρώσει ο πελάτης είναι το κόστος εργασιών και το περιβαλλοντικό τέλος για το νέο ελαστικό.
CINTURATO, ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 1950 ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ
CINTURATO: ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Για πάνω από 70 χρόνια, η γκάμα ελαστικών Pirelli Cinturato είναι επικεντρωμένη στην ασφάλεια και την απόδοση. Το “καταπληκτικό νέο ελαστικό, με τη δική του ζώνη ασφαλείας στο εσωτερικό” – όπως περιέγραφε το Cinturato το τμήμα marketing της Pirelli εκείνη την εποχή συνέχισε να αποτελεί εξοπλισμό των σημαντικότερων αυτοκινήτων της δεκαετίας του 1950. Από τα πρώτα ελαστικά που χρησιμοποιήθηκαν στα πιο διάσημα αυτοκίνητα εκείνης της περιόδου, η Pirelli συνέχισε επινοώντας τη φιλοσοφία του σπορ ελαστικού για το δρόμο – που έπρεπε να προσφέρει όσο το δυνατόν περισσότερη πρόσφυση σε σπορ μοντέλα όπως οι Ferrari 250 GT και 400 Superamerica, η Lamborghini Miura, και οι Maserati 4000 και 5000.
Μετά, λανσαρίστηκαν τα πρώτα ελαστικά πολύ χαμηλού προφίλ με ακόμα καλύτερα χαρακτηριστικά επιδόσεων, που γνώρισαν μεγάλη επιτυχία ειδικά στους αγώνες ράλι. Στη συνέχεια, κυκλοφόρησαν και άλλα ελαστικά με μία καινοτόμα ζώνη ράντιαλ, που οδήγησαν στο πρώτο Cinturato P7, το οποίο έφερε επαναστατικές καινοτομίες, όπως νάιλον ζώνες μηδενικής μοίρας και κυρίως ένα πολύ χαμηλό προφίλ.
Το P7 εξελίχθηκε περαιτέρω και ακολούθησαν ελαστικά όπως τα Cinturato P6 και P6000 – μέχρι τη δεκαετία του 2000 που λανσαρίστηκε μία νέα έκδοση του Cinturato P7, με κύρια χαρακτηριστικά τη μειωμένη κατανάλωση και τους λιγότερους τοξικούς ρύπους. Πέρσι, η Pirelli λανσάρισε ένα ακόμα νέο Cinturato P7, ένα θερινό ελαστικό που προήλθε από τη συνεργασία με τους μεγαλύτερους premium κατασκευαστές αυτοκινήτων ανά τον κόσμο.
Χάρη στην καινοτόμα γόμα που διαθέτει ένα είδος ‘μηχανικής νοημοσύνης’ και μπορεί να μεταβάλει τη συμπεριφορά της ανάλογα με τις εξωτερικές θερμοκρασίες, επιτεύχθηκαν πολύ υψηλά επίπεδα ασφάλειας σε στεγνό και βρεγμένο δρόμο. Το Cinturato Winter ολοκλήρωσε τη γκάμα, απευθυνόμενο σε δυναμικούς οδηγούς που κάλυπταν πολλά χιλιόμετρα το χειμώνα για δουλειά ή για διασκέδαση, και αναζητούσαν τις βέλτιστης δυνατές επιδόσεις σε τυπικές χειμερινές συνθήκες.