Η γερμανική εταιρία ανακοίνωσε τις νέες της διατάξεις για τα top AMG υβριδικά plug-in και ηλεκτρικά της μοντέλα.
Τις νέες plug-in υβριδικές διατάξεις η Mercedes τις εντάσσει στην e-Performance στρατηγική. Αυτές οι δύο PHEV διατάξεις θα βασίζονται στον υπάρχον twin-turbo V8 4.0 βενζίνης και στο νέο διαμήκως τοποθετημένο 2.0 βενζίνης.
Θα συνδυάζονται με το αυτόματο κιβώτιο AMG SPEEDSHIFT MCT-9G με μετατροπέα ροπής. Στον πίσω άξονα θα βρίσκεται ένα ηλεκτρικό μοτέρ με μετάδοση δύο σχέσεων και θα αποδίδει 95 άλογα με peak στα 200+ και μέγιστη λειτουργία στις 13.500 σ.α.λ.
Η μπαταρία εξελίχθηκε σε συνεργασία με την High Performance Powertrains, θα είναι λιθίου 400V με χωρητικότητα 6,1 kWh και με 560 στοιχεία κυλινδρικού σχήματος και θα ζυγίζει περίπου 89 κιλά (μαζί με τα 14 λίτρα του ψυκτικού υγρού). Θα υπάρχουν πέντε διαφορετικά προφίλ οδήγησης (Electric, Comfort, Sport, Sport+, Race και Individual).
Το πρώτο V8 PHEV μοντέλο θα είναι η GT73e που θα αποδίδει 816 άλογα και θα παρουσιαστεί φέτος. Θα υπάρξουν και άλλα μοντέλα όπως η S73e 4Matic και η SL73e 4Matic. Ένα από τα high-light είναι πως ο στροβιλοσυμπιεστής έχει ενσωματωμένο στον άξονα του (ανάμεσα στις δύο πτερωτές) ηλεκτρικό μοτεράκι για υποβοήθηση και εκμηδενισμό του lag.
Ο τετρακύλινδρος δίλιτρος θα κάνει ντεμπούτο στην C63e 4Matic στις αρχές του 2022. Θα αποδίδει 450 άλογα και στην top εκδοχή του θα έχει το ίδιο ηλεκτρικό δίκτυο με το V8 PHEV για μία συνδυασμένη ισχύς έως 653 ίππους.
Ηλεκτρικά AMG
Πέρα από τις PHEV εκδόσεις ετοιμάζονται και αμιγώς ηλεκτρικά AMG μοντέλα που θα υπάγονται στο σήμα της Mercedes-EQ και θα έχουν μια ανάλογη τοποθέτηση όπως τα AMG 43 και 53.
Θα έχουν ένα ηλεκτρικό μοτέρ σε κάθε άξονα για τετρακίνηση και σύμφωνα με την Mercedes-AMG θα προσφέρουν επιδόσεις καλύτερες ακόμη και από τα V8 4.0 μοντέλα. Κάτι που σημαίνει 0-100 χλμ./ώρα κάτω από τα 4,0 δλ. και τελική πάνω από 250 χλμ./ώρα.
Τα νέα AMG με 400V μπαταρία και on-board φορτιστή 22 kW (φόρτιση έως 200 kW DC), θα έχουν αερανάρτηση AMG Ride Control+ και λειτουργία AMG i-Booster για μέγιστη απόδοση. Επίσης, θα υπάρχει και τεχνητός ήχος ανάλογος με ενός V8 ώστε ο οδηγός να έχει πλήρη σπορ αίσθηση.
Περισσότερες φωτογραφίες για τα PHEV