Είναι το σύστημα ανεξάρτητης ανάρτησης που συναντάται στον πίσω άξονα και που αποτελείται από διαμήκεις βραχίονες που το ένα τους άκρο είναι αρθρωμένο στο πλαίσιο του αυτοκινήτου και το άλλο στην πλήμνη των τροχών. Ο συγκεκριμένος τύπος ανάρτησης είναι σχετικά απλός στην κατασκευή του και φτηνός και δεν καταλαμβάνει πολύ χώρο από τον πορτμπαγκάζ. Στο παρελθόν πολλά μοντέλα (κυρίως γαλλικής προέλευσης) χρησιμοποιούσαν την συγκεκριμένη διάταξη η οποία αργότερα έγινε ακόμη πιο απλή καθώς οι υστερούντες βραχίονες τοποθετήθηκαν παράλληλα μεταξύ τους και με κοινό σημείο μία εγκάρσια τραβέρσα σχηματίζοντας ένα Π, τον γνωστό ημιάκαμπτο άξονα.
0