NEA

Μισό αιώνας για την πανέμορφη Lamborghini Miura SV

Η Miura είχε ξεκινήσει να παράγεται το 1966 και πέντε χρόνια αργότερα παρουσιάστηκε στην Γενεύη η Miura SV. Ένα από τα πιο όμορφα σπορ μοντέλα που έχουν υπάρξει ποτέ.

Ήταν η εξέλιξη της P400 και της S τις οποίες στην πορεία αντικατέστησε. Η παραγωγή της Miura SV σταμάτησε στις αρχές του 1973 και μετά από 150 μονάδες που έχουν πολύ μεγάλη συλλεκτική αξία. Μάλιστα, η τελευταία κατασκευάστηκε το 1975 για τον επιχειρηματία Walter Wolf και είναι αυτή που κοσμεί το μουσείο της Lamborghini στην Sant’ Agata Bolognese.

Την Miura την είχε σχεδιάσει ο Marcello Gandini και η εξέλιξη της πιστώνεται στους Paolo Stanzani και Gian Paolo Dallara. Η Miura SV είχε μικρές οπτικά διαφορές, όπως τα πιο φαρδιά φτερά, τα πίσω φωτιστικά σώματα, το νέο καπό, τις νέας σχεδίασης ζάντες με τις φαρδύτερες πίσω, το μεγαλύτερο μετατρόχιο, το ενισχυμένο πλαίσιο κ.α.

Αξιοσημείωτο ήταν πως έλειπαν οι «βλεφαρίδες», τις οποίες τις είχε μόνο η SV του Ferruccio Lamborghini. Για το σαλόνι η εταιρία είχε προτιμήσει να δώσει έμφαση στο δέρμα με διάφορες πινελιές από χρώμιο που ήταν της μόδας τότε.

Η κεντρομήχανη Miura είχε επίσης έναν V12 των 4,0 λίτρων με αυξημένη ισχύ στους 385 ίππους. Τα πάντα ήταν σούπερ στην SV που ήταν πολύ βελτιωμένη στον δρόμο από τις άλλες της εκδόσεις και που μπορούσε να καλύψει το πρώτο χιλιόμετρο από στάση μέσα σε 24 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 290 χλμ./ώρα.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!