Ο Carlos Sainz και η Ferrari εξηγούν τι ακριβώς κάνουν μερικοί από τους διακόπτες που υπάρχουν στα τιμόνια των μονοθέσιων.
Θα χρειαζόταν ένα ολόκληρο manual για να περιγράψει κανείς τι ακριβώς κάνει και ποια είναι η λειτουργία κάθε διακόπτη πάνω στα πηδάλια των μονοθέσιων της Formula 1. Σε ένα βιντεάκι ο Carlos Sainz μας εξηγεί με απλά λόγια τι κάνουν τα βασικά μπουτόν, όπως το μεγάλο πράσινο N που αποδεσμεύει το υβριδικό σύνολο από την μετάδοση.
Δίπλα το κουμπί PC αφορά στην επικοινωνία του πιλότου με την ομάδα του, ενώ στο κέντρο με το αλογάκι υπάρχει ο διακόπτης επιλογής της λειτουργίας του κινητήρα, όπως μπορούμε να διακρίνουμε τα Race, Box κ.α. Επίσης, υπάρχουν βαθμίδες ισχύος από το 1 έως το 12, κάτι που θέλει ο πιλότος σε διαφορετικές συνθήκες π.χ. στις δοκιμές.
Στο κάτω μέρος του τιμονιού υπάρχει πληροφόρηση για την θερμοκρασία των ελαστικών, για την ρύθμιση του διαφορικού, την διαχείριση του υβριδικού συστήματος, για την κατανομή των φρένων, το περιοριστή για τα pits, ρύθμιση πέδησης του κινητήρα κ.α.
Εδώ μπορείτε να δείτε πως ήταν από παλιά τα τιμόνια στην F1. Και αν μετά από όλα αυτά απορείτε για το κόστος, κάντε κλικ εδώ για να δείτε πόσο κοστίζει ένα μονοθέσιο στην Formula 1. Μπόνους ένα βίντεο από το τιμόνι της Mercedes F1 με τον Bottas.