Όπως ήταν αναμενόμενο η νέα κάμπριο Μ4 έχει μαλακή οροφή, 510 άλογα και 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,7 δευτερόλεπτα. Αποκλειστικά τετρακίνητη.
Όπως και στις απλές BMW 4, έτσι και στη νέα M4 η οροφή είναι υφασμάτινη εξοικονομώντας περίπου 40% λιγότερα κιλά σε σχέση με το προηγούμενο hard-top μοντέλο. Όχι βέβαια πως κάτι τέτοιο θα αποτελούσε ζήτημα για τα 510 άλογα του twin-turbo εξακύλινδρου τρίλιτρου «θηρίου» που αναπνέει κάτω από το καπό.
Όπως και στις κουπέ Μ4, έτσι και στην ανοιχτή συνδυάζεται με αυτόματο 8άρι κιβώτιο που περνά τα 650 Nm στους τέσσερις τροχούς. Αυτή είναι και η μόνη επιλογή αφού δεν υπάρχει πίσω κίνηση και χειροκίνητο κιβώτιο. Αλλά και πάλι δεν υπάρχει θέμα, αφού η xDrive τετρακίνηση έχει «πισωκίνητη» ρύθμιση και τα προγράμματα 4WD, 4WD Sport και 2WD.
Σχετικά τις επιδόσεις, η ανοιχτή Μ4 είναι μόλις 0,2 δλ. πιο αργή από την κουπέ για το «0-100» και ολοκληρώνει την εν λόγω διαδικασία συνολικά σε 3,7 δευτερόλεπτα. Όσο για την τελική με το M Driver Pack τερματίζει στα 280 χλμ./ώρα. Από εκεί και πέρα υπάρχουν εξαπίστονα φρένα με προαιρετικά τα κάρμπον και ότι άλλο καλό συναντάμε στην κουπέ M4.
Στο θέμα της πρακτικότητας το ταμπλό είναι πανομοιότυπο, ενώ ο έξυπνος μηχανισμός της soft-top χρειάζεται 18 δλ. για να αναδιπλωθεί (όσο και της απλής Σειράς 4) σε ταχύτητες έως 50 χλμ./ώρα. Με κλειστή την οροφή το πορτμπαγκάζ προσφέρει 380 λίτρα (300 με ανοιχτή) για τις αποσκευές και είναι κατά 80 λίτρα μεγαλύτερο από της προηγούμενης M4 Convertible.