Η γερμανική εταιρία προχωρά στην επόμενη μέρα της ηλεκτροκίνησης και ανακοινώνει ένα κιβώτιο που βελτιώνει την απόδοση και την τελική ταχύτητα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Σχεδόν όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (με εξαίρεση την Porsche Taycan ή το Audi E-Tron GT που έχουν διβάθμιο μειωτήρα για το πίσω ηλεκτροκινητήρα) έχουν κιβώτιο μονής σχέσης.
Ωστόσο, η Bosch θεωρεί πως το CVT4EV μπορεί να διαχειριστεί καλύτερα την μετάδοση ισχύος του ηλεκτρικού μοτέρ και να βελτιώσει τόσο τις επιδόσεις και κυρίως την τελική ταχύτητα η οποία περιορίζεται ώστε να μην αδειάζει γρήγορα η μπαταρία.
Η Bosch αναφέρει πως το CVT4EV θα μπορούσε να διασφαλίσει έως 4% μεγαλύτερη αυτονομία. Το νέο κιβώτιο ταχυτήτων δοκιμάζεται σε ένα e-Golf και αν πάρει το πράσινο φως για την χρήση του πιθανότατα θα το δούμε σε κάποιο από τα νέας γενιάς ID της VW και γενικότερα στα ηλεκτρικά του γκρουπ.