Το ντεμπούτο της AMG GT63 E-Performance με τα 816 άλογα και τις σούπερ επιδόσεις έχει προγραμματισθεί για την πρώτη μέρα του Σεπτεμβρίου.
Το αντίπαλο δέος της Porsche Panamera ετοιμάζεται για την πρεμιέρα του και σύμφωνα με τα όσα γνωρίζουμε έως τώρα θα διατηρήσει τον τετράλιτρο V8 σε συνδυασμό με ένα ηλεκτρικό μοτέρ στον πίσω άξονα. Αν ισχύουν οι πληροφορίες μας τότε η συνδυασμένη απόδοση του plug-in υβριδικού συστήματος θα είναι στα 816 άλογα και η ροπή στα 1.000 Nm.
Η τοποθέτηση του μοτέρ πίσω δεν θα διασφαλίζει μόνο το πέρασμα της κίνησης στους τέσσερις τροχούς, αλλά θα προσφέρει και βέλτιστη κατανομή βάρους. Το μοτέρ ισχύος 150 kW και 320 Nm ροπής θα αντλεί ενέργεια από μία σχετικά μικρή μπαταρία 6,1 kWh που θα ζυγίσει 89 κιλά.
Από πλευράς δυναμικών χαρακτηριστικών η Mercedes υπόσχεται πως έχει δημιουργήσει την απόλυτη αντί-Porsche με την επιτάχυνση για το «0-100» να μην ξεπερνά τα 3 δευτερόλεπτα! Αντίστοιχα… εντυπωσιακή θα είναι και η τιμή πώλησης που στην Γερμανία θα ξεπερνά τα 200 χιλιάρικα αναδεικνύοντας τη νέα GT ως την ακριβότερη Mercedes. Με εξαίρεση τις εμβληματικές V12.