NEAPINED

Αυτό είναι το ανανεωμένο Skoda Karoq [video]

To Karoq περνά από το αναμενόμενο facelift και αναβαθμίζεται στα σημεία με πιο φρέσκια εμφάνιση, νέο σύστημα infotainment και αποδοτικούς κινητήρες Evo. Στην Ελλάδα από την ερχόμενη άνοιξη.

To νέο Karoq υιοθετεί την πιο σύγχρονη σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας, αποκτά πληθώρα βιώσιμων υλικών, νέες τεχνολογίες και ακόμα πιο αποδοτικούς κινητήρες από την τρέχουσα γενιά EVO. Η ανανέωση του μοντέλου αναμένεται να δώσει νέα ώθηση στις πωλήσεις του μοντέλου, που τόσο για το 2020 όσο και το πρώτο εξάμηνο του 2021 ήταν το δεύτερο μοντέλο της Skoda με τις περισσότερες παραδόσεις παγκοσμίως, πίσω από την Octavia. Το Karoq, που πρώτο-κυκλοφόρησε το 2017, ήταν το δεύτερο SUV της Τσέχικης αυτοκινητοβιομηχανίας. Παράγεται στην Τσεχία, τη Σλοβακία, τη Ρωσία και την Κίνα και διατίθεται σε 60 χώρες.

Εξωτερικά, το νέο Karoq ξεχωρίζει από την φαρδύτερη, εξαγωνική πλέον μάσκα της SKODA, τους πιο λεπτούς προβολείς και πίσω φώτα, ενώ πολλές είναι οι μικρές σχεδιαστικές επεμβάσεις που βελτιώνουν την αεροδυναμική του μοντέλου – ανάμεσά τους μια μπροστινή ποδιά με αεροκουρτίνες, νέες ζάντες αλουμινίου, τα τελειώματα των πίσω παραθύρων και η νέα πίσω αεροτομή. Ο αεροδυναμικός συντελεστής Cd πλέον είναι 0,30, βελτιωμένος κατά 9%.

Τα επανασχεδιασμένα φώτα ημέρας, τα οποία τώρα χωρίζονται στα δύο, τονίζουν ακόμη περισσότερο τη δυναμική εμφάνιση του αυτοκινήτου. Η Skoda προσφέρει τεχνολογία full-LED Matrix για τους προβολείς, για πρώτη φορά. Εδώ, δύο μονάδες LED είναι διατεταγμένες η μία πάνω από την άλλη. Παρέχουν μεσαία και μεγάλη σκάλα και δημιουργούν ένα ξεχωριστό σύμπλεγμα τεσσάρων φώτων, ιδιαίτερα στη λειτουργία οδήγησης στο σκοτάδι. Τα πίσω φώτα full-LED στάνταρ ενώ σε κάποιες εκδόσεις και δυναμικά φλας.

Το νέο Karoq έχει μήκος 4.390 mm και πλάτος 1.841 mm. Η κίνηση στους μπροστινούς τροχούς έχει μεταξόνιο 2.638 mm ενώ το μεταξόνιο της τετρακίνησης είναι 2.630 mm. Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ είναι ίδια με το προηγούμενο μοντέλο: 521 λίτρα με τα καθίσματα στην προεπιλεγμένη θέση τους και 1.630 λίτρα όταν είναι αναδιπλωμένα. Με τα καθίσματα VarioFlex, το πορτμπαγκάζ μπορεί να χωρέσει 588 λίτρα ή 1.605 λίτρα με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα και 1.810 λίτρα με αφαιρεμένα τα πίσω καθίσματα.

Το εσωτερικό του ανανεωμένου Karoq είναι ακόμα πιο άνετο και πλέον κατασκευασμένο σε μεγάλο ποσοστό από βιώσιμα υλικά. Το νέο, προαιρετικό Eco pack περιλαμβάνει καλύμματα καθισμάτων από vegan και ανακυκλωμένα υλικά, ενώ ο βελτιωμένος ατμοσφαιρικός φωτισμός LED και οι νέες διακοσμητικές λωρίδες στον πίνακα οργάνων και τις επενδύσεις των θυρών δημιουργούν μία αναβαθμισμένη ατμόσφαιρα. Προαιρετικά, το κάθισμα του συνοδηγού μπορεί πλέον να ρυθμίζεται ηλεκτρικά.

Πέντε αποδοτικοί κινητήρες από τη γενιά EVO του Volkswagen Group είναι οι επιλογές για το νέο Karoq. Δύο πετρελαιοκινητήρες και τρεις βενζινοκινητήρες αποδίδουν ισχύ που κυμαίνεται από 110 PS (81 kW) έως 190 PS (140 kW). Ο 2.0 TSI των 190 PS προορίζεται για το Karoq Sportline και αποκλειστικά με κίνηση σε όλους τους τροχούς. Ο 2.0 TDI με ισχύ 150 PS διατίθεται με κίνηση στους εμπρός ή όλους τους τροχούς. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι είτε χειροκίνητο 6-σχέσεων είτε αυτόματο DSG, 7-σχέσεων.

Το ανανεωμένο KAROQ προσφέρει ένα εντυπωσιακό ψηφιακό εσωτερικό. Ο πίνακας οργάνων “ Virtual Cockpit”, είναι στάνταρ ψηφιακός, 8 ή 10,25 ιντσών. Τα κορυφαία συστήματα Infotainment είναι ΜΙΒ τρίτης γενιάς, από 6,5 έως 9,2 ίντσες και προσφέρουν χειρισμό μέσω οθόνης αφής ή φωνητικό έλεγχο και σε κάποιες εκδόσεις μόνιμή σύνδεση στο διαδίκτυο ενώ οι ενημερώσεις λογισμικού εγκαθίστανται «over the air». Βελτιωμένα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας, καθώς και έως και εννέα αερόσακοι (ανάμεσά τους  αερόσακοι κουρτίνας και αερόσακος γονάτων για τον οδηγό ) εξασφαλίζουν την καλύτερη δυνατή προστασία για όλους τους επιβάτες του Skoda Karoq.

Στον βασικό εξοπλισμό ανήκει το Front Assist με Predictive Pedestrian Protection και City Emergency Brake. Υπάρχει δυνατότητα επιλογής δύο παραλλαγών του Travel Assist, και οι δύο περιλαμβάνουν Predictive Cruise Control, το οποίο χρησιμοποιεί εικόνες από την κάμερα στο παρμπρίζ καθώς και δεδομένα από το σύστημα πλοήγησης και είναι σε θέση να αντιδράσει έγκαιρα στα όρια ταχύτητας ή στις στροφές. Το Travel Assist ενσωματώνει πέντε έως οκτώ συστήματα υποβοήθησης, όπως το Predictive Cruise Control, το Adaptive Lane Assist και μια βελτιωμένη έκδοση του Traffic Sign Recognition. Το προαιρετικό σύστημα Crew Protect Assist αντιδρά σε επικείμενες συγκρούσεις για να αποτρέψει ένα ατύχημα ή να ελαχιστοποιήσει τη σοβαρότητα των συνεπειών του.

Engine

Cylinders

Max. power output

Transmission

Max. torque

[Nm]*

[kW]

[PS]

1.0 TSI EVO

3

81

110

6-speed M

200

1.5 TSI EVO

4

110

150

6‑speed M

250

7-speed DSG

2.0 TSI EVO

4

140

190

7-speed DSG 4×4

320

2.0 TDI EVO

4

85

116

6‑speed M

300

7-speed DSG

250

2.0 TDI EVO

4

110

150

6-speed M

340

7-speed DSG 4×4

360

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!