Τον κώδωνα του κινδύνου χτυπάνε οι ευρωπαίοι κατασκευαστές αναφορικά με τους στόχους της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, πάντα για το CO2.
Ναι, μεν, θα διατηρηθούν τα χρονοδιαγράμματα για το 2025 και 2030. Ωστόσο στόχοι είναι εξαιρετικά απαιτητικοί και μπορούν να επιτευχθούν μόνο με μια τεράστια αύξηση στην υποδομή φόρτισης και ανεφοδιασμού, προειδοποιεί η ένωση.
«Η αυτοκινητοβιομηχανία θα συμβάλει πλήρως στον στόχο μιας Ευρώπης, ουδέτερης εκπομπών άνθρακα το 2050. Ο κλάδος μας βρίσκεται στη μέση μιας μεγάλης ώθησης για ηλεκτρικά οχήματα, με τα νέα μοντέλα να καταφθάνουν σταθερά. Αυτά ικανοποιούν τις απαιτήσεις των πελατών και οδηγούν τη μετάβαση προς τη βιώσιμη μετακίνηση», δήλωσε ο Oliver Zipse, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ACEA και της BMW.
«Αλλά δεδομένης της αστάθειας και της αβεβαιότητας που βιώνουμε παγκοσμίως καθημερινά, οποιαδήποτε μακροπρόθεσμη ρύθμιση που υπερβαίνει αυτή τη δεκαετία είναι πρόωρη σε αυτό το πρώιμο στάδιο. Αντίθετα, απαιτείται μια διαφανής αναθεώρηση στα μισά του δρόμου, προκειμένου να καθοριστούν οι στόχοι μετά το 2030».
«Μια τέτοια αναθεώρηση θα πρέπει πρώτα από όλα να αξιολογήσει εάν η ανάπτυξη της υποδομής φόρτισης και η διαθεσιμότητα πρώτων υλών για την παραγωγή μπαταριών θα είναι σε θέση να ταιριάξουν με τη συνεχιζόμενη απότομη αύξηση των ηλεκτρικών οχημάτων, σημειώνει».