Η γερμανική εταιρία παραδέχεται πως στους πελάτες της δεν αρέσουν και πολύ οι διακόπτες αφής.
Ακούγοντας αυτή την είδηση, είναι να απορεί κανείς. Μα, καλά, θέλει πολύ για να αντιληφθεί κανείς πόσο δύσχρηστη μπορεί να είναι μία επαφή αφής σε σχέση με έναν φυσικό διακόπτη; Μάλιστα, αν έχεις κάποια εμπειρία από τα τελευταίας γενιάς συστήματα infotainment του VW Group θα έχεις διαπιστώσει πόσο αντί-εργονομική είναι η όλη πλοήγηση.
Είναι γεγονός πάντως ότι οι διακόπτες αφής στα τελευταίας γενιάς VW έχουν δεχθεί σκληρή κριτική, καθώς ο οδηγός συχνά μπορούσε να μπερδέψει τις λειτουργίες ή να κάνει κάποια ρύθμιση που δεν επιθυμούσε κατά τη διάρκεια μιας στροφής.
Δε λέμε, εντυπωσιακό το slider ελέγχου της έντασης της φωνής που πρωτοείδαμε στο νέο Golf. Από εκεί και πέρα όμως είναι τελείως άβολο τόσο στην χρήση του, όσο και στην ακρίβεια ελέγχου. Αφήστε που δεν είναι και φωτιζόμενο, με αποτέλεσμα να προτιμάς τον έλεγχο από τα χειριστήρια στο τιμόνι. Όπως και να έχει, αυτό το κατάλαβαν οι άνθρωποι της Volkswagen και για αυτό θα επαναφέρουν αρκετούς από τους πιεζό-περιστροφικούς διακόπτες στα επόμενης γενιάς συστήματα πολυμέσων.
«Αναβαθμίζουμε την γκάμα μας και τη σχεδίασή μας και δημιουργούμε μια νέα απλότητα στη λειτουργία των μοντέλων μας. Για παράδειγμα, επαναφέρουμε το τιμόνι με τα μπουτόν! Αυτό θέλουν οι πελάτες μας», γράφει σε ανάρτησή του στο LinkedIn o επικεφαλής της Volkswagen, ο Thomas Schäfer.
Η επαναφορά των κλασικών διακοπτών αναμένεται μέσα στο 2023 με το facelift του Golf, στο οποίο παράλληλα θα υπάρχει μία μεγαλύτερη κεντρική οθόνη. Πάντως σε ό,τι αφορά τα χειριστήρια αφής για τον κλιματισμό και το ηχοσύστημα (που και για αυτά υπάρχουν παράπονα) φαίνεται ότι προς το παρόν θα συνεχίσουν να υπάρχουν ως έχουν.
Ωστόσο, υπάρχουν και πολλές άλλες εταιρίες που έχουν υποκύψει στους διακόπτες αφής, κυρίως για λόγους εντυπωσιασμού και ανάδειξης μίας διαφορετικής έννοιας. Μία από αυτές είναι και η Mercedes-Benz, της οποίας τα τελευταίας γενιάς μοντέλα έχουν εξίσου δύσχρηστους απτικούς διακόπτες.