Στον πάγο έχουν μπει οι πωλήσεις των ρωσικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα, μετά το εμπάργκο που εφαρμόζει με απόλυτη επιτυχία και η ελληνική πλευρά στα ρωσικά προϊόντα.
Είναι χαρακτηριστικό ότι μετά την έναρξη του πολέμου στην Ουκρανία, η Ladagroup που ουσιαστικά πήρε την σκυτάλη, μετά από την αποχώρησης της Lada Hellas που ήταν ο διανομέας στην Ελλάδα των αυτοκινήτων Lada, δεν μπορεί να εισάγει κανένα ρωσικό όχημα.
Ουσιαστικά δεν υπάρχει καμία επικοινωνία με το ρωσικό εργοστάσιο και την ίδια στιγμή ενώ εκφράζεται ακόμα ένα ενδιαφέρον για το Lada Niva, αυτό σκοντάφτει στα τέλη κυκλοφορίας.
Ναι πράγματι υπάρχει ένα σχετικό ενδιαφέρον για το Niva, τουλάχιστον σε επίπεδο τηλεφωνικής επικοινωνίας, αλλά αυτό σκοντάφτει στο άκουσμα των τελών κυκλοφορίας του, που πλέον φτάνουν τα 700 ευρώ ετησίως λόγω των εκπομπών καυσαερίων, μας ενημερώνει εκπρόσωπος της Ladagroup.
Φυσικά δεν υπάρχει ούτε ένα εκθεσιακό μοντέλο στις εγκαταστάσεις της εταιρίας, λόγω του εμπάργκο και αν στην περίπτωση υπάρξει κάποια πώληση στην Ελλάδα, θα είναι από πάρα-εισαγωγή από χώρα της ΕΕ, που έχει προλάβει να στοκάρει κάποια οχήματα προ του πολέμου. Αλλά ακόμα κι αυτό δεν είναι μια εύκολη υπόθεση για τον δυνητικό εραστή της ρωσικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Όπως πληροφορούμαστε, πρόκειται για οχήματα, που αν και εφόσον θα έρθουν Ελλάδα, δεν θα έχουν καμία εγγύηση του κατασκευαστή, όπως αυτή που προσφέρει το Ladagroup. Για αυτό προσοχή!
Η Ladagroup από το 1995 μέχρι σήμερα δραστηριοποιείται και στην πώληση καινούργιων αλλά και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων Lada. Η εταιρεία μας λόγω της αποχώρησης της Lada Hellas που ήταν ο διανομέας στην Ελλάδα των αυτοκινήτων Lada πήρε την πρωτοβουλία προς εξυπηρέτηση των εν δυνάμει υποψηφίων αγοραστών αυτοκινήτων Lada να εισάγει κατόπιν παραγγελίας οποιοδήποτε νέο μοντέλο της Lada Avtovaz.
Η αποστολή της Ladagroup είναι να βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία με τους πελάτες της και να τους προσφέρει όλα όσα θέλουν να γνωρίζουν για μια από τις δημοφιλέστερες και ιστορικές αυτοκινητοβιομηχανίες όπως είναι η Lada Avtovaz.
Η ιστορία της Ladagroup
- 1991 – Ιδρύεται η εταιρεία Lada Μιχόπουλος – Σεϊταρίδης ΟΕ με κύρια δραστηριότητα την εισαγωγή , εμπορία και συντήρηση οχημάτων Lada.
- 1993 – Η εταιρεία αποκτά την αντιπροσώπευση σε οχήματα Lada.
- 1995 – Σταδιακά αναπτύσσεται σε αυτόνομους χώρους πωλήσεων στην Δυτική Αττική (Περιστέρι).
- 2004 – Επίσημος και αποκλειστικός αντιπρόσωπος στο νόμο Ευβοίας .
- 2010 – Εγκατάσταση σε ιδιόκτητους χώρους στο Ίλιον και αποθήκευσης ανταλλακτικών Lada στην Χαλκίδα.
- 2011 – Συγχώνευση των εταιριών και μετονομασία σε Ladagroup με κύρια δραστηριότητα την εισαγωγή γνήσιων ανταλλακτικών Lada και συντήρηση οχημάτων Lada.
- 2012 – Επίτευξη συμφωνίας με την Lada Ανατολικής Ευρώπης για αποκλειστική εισαγωγή γνήσιων ανταλλακτικών Lada στην Ελλάδα.
- 2017 – Εισαγωγή του πρώτου Lada Niva Euro 6 στην Ελλάδα.
- 2019 -Εισαγωγή τριών καινούριων οχημάτων Lada . Τα δύο είναι Lada Niva Urban και το ένα Lada Niva 5D (door)
Η ύπαρξη της Lada στην Ελλάδα έχει εκλείψει εδώ και περίπου μία δωδεκαετία. Το ουσιαστικό εμπάργκο έχει αρχίσει από το έτος 2010. Οι κάτοχοι Lada, Niva κυρίως αλλά και παλαιότερων τύπων lada αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα εξεύρεσης ανταλλακτικών.