Αν και αρκετοί κατασκευαστές εγκαταλείπουν τις μικρές κατηγορίες για χάρη των ηλεκτρικών η κορεάτικη εταιρία θα παραμείνει για πολύ ακόμη σε αυτή την κατηγορία.
Οι κανονισμοί Euro 7 που θα ισχύσουν αργότερα αυτή τη θα ανεβάσουν κατά πολύ τις τιμές τους. Και για αυτό το λόγο όλο και περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες είναι πιθανό να εγκαταλείψουν τα μικρά αυτοκίνητά με κινητήρες εσωτερικής καύσης ή να τα μετατρέψουν σε ηλεκτρικά.
Ωστόσο, παρά και την κυριαρχία των SUV, η Hyundai επιβεβαίωσε τα σχέδια για νέα μοντέλα i10, i20 και i30. Άλλωστε, το πλάνο της Hyundai για τον μετασχηματισμό της σε αμιγώς ηλεκτρική μάρκα θα ισχύσει από το 2035 και μετά.
Αν και η Hyundai σκοπεύει να επιμείνει στα μικρά αυτοκίνητα προς το παρόν, το μέλλον μοιάζει δύσκολο για τα συμβατικά μοντέλα στη Γηραιά Ήπειρο. Πιθανόν, οι νέοι αυστηροί κανονισμοί να μας στερήσουν μοντέλα όπως το i30N στην Ευρώπη. Πάντως, οι Κορεάτες έχουν ήδη δρομολογήσει ένα ηλεκτρικό Kona N.