Καμία απολύτως, αλλά έτσι όπως κινείται ένα πρωτότυπο Ioniq 5 ο νους σου πάει κατευθείαν στο καρκινοειδές μαλακόστρακο.
Ένα σενάριο που έχουμε δει εδώ και αρκετά χρόνια είναι η ανεξάρτητα κίνηση σε κάθε τροχό. Συγκεκριμένα, ένα κόμπακτ module σε κάθε τροχό που περιλαμβάνει σε μία μονάδα τον ηλεκτροκινητήρα, το δισκόφρενο και την ανάρτηση.
Προς το παρόν δεν έχουμε δει ακόμη κάποιο ηλεκτρικό με αυτό το πολύ ευέλικτο σύστημα πρόωσης. Προφανώς, τόσο το κόστος όσο και το μεγάλο βάρος της φερόμενης μάζας ανά τροχό να αποθαρρύνει για την ώρα την υιοθέτηση μίας τέτοιας λύσης για την κίνηση ενός ηλεκτρικού.
Πρόσφατα, η Hyundai σε συνεργασία με την Mobis έδωσε στη δημοσιότητα ένα βίντεο με ένα πρωτότυπο Ioniq 5 για να μας δείξει τις δυνατότητες που έχει το σύστημα e-Corner.
Όπως θα δείτε μπορεί να στρίψει ανεξάρτητα και κατά 90 μοίρες τους τροχούς του. Όταν οι πίσω στρίψουν κάθετα και αντίθετα με τους πίσω το αυτοκίνητο μπορεί να εκτελέσει μία περιστροφή γύρω από τον άξονα του.
Αυτό όμως που θα αρέσει σε όσους δυσκολεύονται στο παρκάρισμα είναι όταν και οι τέσσερις τροχοί στρίψουν κάθετα προς την ίδια κατεύθυνση. Σε αυτή την κατάσταση το Ioniq 5 μπορεί να κινηθεί εντελώς με το πλάι και σαν το κάβουρα να παρκάρει σε απίθανα σημεία.