Πρόσφατα, ο Ola Kallenius επισκέφθηκε την Κίνα για τρεις εβδομάδες και κατά τη διάρκεια της παραμονής του ρωτήθηκε για το πώς το τρέχον πολιτικό κλίμα στη χώρα θα μπορούσε να επηρεάσει τη μάρκα να προχωρήσει.
«Θα ήταν πολύ δύσκολο να φύγει κανείς από την Κίνα εάν αυτή εισέβαλλε στην Ταϊβάν, παρόλο που η Mercedes και πολλές άλλες μάρκες εγκατέλειψαν τη Ρωσία μετά την κλιμάκωση του πολέμου κατά της Ουκρανίας», δήλωσε ο 53χρονος διευθύνων σύμβουλος της Mercedes στην Bild.
Η Κίνα είναι μια εξαιρετικά σημαντική αγορά για τη Mercedes-Benz. Παράλληλα ο Kallenius σημείωσε ότι υπάρχουν ορισμένοι τομείς στους οποίους οι Κινέζοι κατασκευαστές αυτοκινήτων έχουν πλεονέκτημα έναντι ορισμένων από τις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες της Γερμανίας.
Η Κίνα αντιπροσώπευε το 37% των συνολικών πωλήσεων της Mercedes-Benz πέρυσι καθώς και το 18% των εσόδων της.
Είναι προφανές γιατί το αφεντικό της Mercedes υπογράμμισε τη σημασία της κινεζικής αγοράς όχι μόνο για τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία αλλά και για την ευρύτερη αγορά αυτοκινήτου.
Όσο για τον πόλεμο με τους Κινέζους κατασκευαστές λέει ότι δεν τους βλέπει ως αντιπάλους, καθώς εκείνοι έχουν εστιάσει στα φθηνά ηλεκτρικά. H Mercedes παραμένει μία premium μάρκα, γι’ αυτό και οι πωλήσεις της στην Κίνα σημείωσαν άνοδο 150% το 2022.