Η Sprint Plug-In Hybrid Q4 έρχεται να συμπληρώσει την γκάμα της Tonale – του μοντέλου με το οποίο η μάρκα σηματοδότησε την είσοδό της στον κόσμο του εξηλεκτρισμού. Η νέα αυτή έκδοση έχει 80 χλμ. αμιγούς ηλεκτρικής αυτονομίας σε αστικό κύκλο και εκπομπές CO2 που δεν ξεπερνούν τα 33 γρ./χλμ.
Η συγκεκριμένη έκδοση με ΛΤΠΦ (Λιανική Τιμή Προ Φόρων) μικρότερη των 40.000 ευρώ και προνομιακές τιμές στα διαθέσιμα μεταλλικά χρώματα, προσφέρει μηδενικό φόρο εταιρικής χρήσης βάσει της τρέχουσας νομοθεσίας καθιστώντας τη έτσι ιδανική για τους εταιρικούς χρήστες. Στις επόμενες μέρες θα ανακοινωθεί η ακριβής τιμή του μοντέλου.
Το ιστορικό έμβλημα της Alfa Romeo έχει επανασχεδιαστεί ώστε να τονίζει τη διαδικασία εξηλεκτρισμού της μάρκας: το biscione – φιδάκι από το οικόσημο της μάρκας υπάρχει και στο πίσω αριστερό φινιστρίνι, ακριβώς πάνω από το σημείο σύνδεσης του μοντέλου με την πηγή φόρτισης.
Εσωτερικό
- Υφασμάτινες επενδύσεις Alfa Carbon και τεχνητό δέρμα Soft Touch με κόκκινες ραφές
- Σπορ δερμάτινο τιμόνι με κουμπί εκκίνησης
- Πίνακας οργάνων 12,3” πλήρως παραμετροποιήσιμος
- Σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 10,2’’ και σύστημα πλοήγησης
- Θέση ασύρματης (επαγωγικής) φόρτισης smartphone
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη οσφυϊκή περιοχή 4 επιλογών για τον οδηγό
Άλλα χαρακτηριστικά
- Είσοδος & εκκίνηση χωρίς κλειδί
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι & αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέφτες
- Ηλεκτροχρωμικός εσωτερικός καθρέφτης
- Αυτόματος διζωνικός κλιματισμός με AQS (Air Quality System)
- Αισθητήρες στάθμευσης εμπρός και πίσω
- Σύστημα αναγνώρισης πινακίδων οδικής σήμανσης
- Σύστημα ανίχνευσης κόπωσης οδηγού
- Σύστημα προειδοποίησης παρεκτροπής & διατήρησης πορείας
- Αυτόνομο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης
- iACC – Αυτόματα Προσαρμοζόμενο Cruise Control
- Apple CarPlay/ Android auto
Ηλεκτροκίνηση για τις καθημερινές μετακινήσεις, υβριδικό για τα ταξίδα
Το εξελιγμένο υβριδικό σύστημα συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο turbo κινητήρα MultiAir 1.300 κυβικών με απόδοση 180 ίππων, με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων, που δίνει κίνηση στους εμπρός τροχούς, και έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 90 kW με ροπή 250 Nm, που δίνει κίνηση στους πίσω τροχούς, με αποτέλεσμα η συνδυαστική απόδοση να φτάνει τους 280 ίππους.
Η μπαταρία ιόντων-λιθίου των 306 Volt, με χωρητικότητα 15,5 kWh εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία 80 χλμ. σε αστικό κύκλο, καθιστώντας το μοντέλο ένα από τα πλέον αποδοτικά και οικονομικά στην κατηγορία των Plug-in Hybrid SUV’s.
Το νέο υβριδικό σύστημα κίνησης επιτυγχάνει εκπομπές CO2 που δεν υπερβαίνουν τα 33 γρ./χλμ, ενώ η μέση κατανάλωση παρουσιάζεται εξαιρετική καθώς δεν ξεπερνά τα 1.3-1.5 λίτρα/100χλμ. Η μπαταρία του, χρειάζεται μόλις 2,5 ώρες για μία πλήρη φόρτιση από έναν φορτιστή των 7.4 kW και καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών, ενώ το μοντέλο καλύπτεται από εγγύηση 4 ετών ή 160.000χλμ.
Οδηγική απόλαυση
Σχεδιασμένη με γνώμονα την απόκριση και το ιδανικό επίπεδο πρόσφυσης και επιτάχυνσης, η Tonale Sprint Plug-in Hybrid Q4 διαθέτει σύστημα κίνησης σε όλους τους τροχούς και κορυφαία κατανομή βάρους (σχεδόν 50:50), ώστε να προσφέρει κορυφαία οδική συμπεριφορά χωρίς συμβιβασμούς στην άνεση και την ευχαρίστηση.
Η εξαιρετική ευελιξία, η τέλεια κατευθυντικότητα και τα μοναδικά δυναμικά χαρακτηριστικά, είναι συστατικά που εγγυώνται την απαράμιλλη οδηγική ευχαρίστηση, χαρακτηριστικό γνώρισμα όλων των μοντέλων της Alfa Romeo.
Το υβριδικό σύστημα κίνησης των 280 ίππων, εξασφαλίζει ένα 0-100 σε μόλις 6,2 δεύτερα ενώ η μέγιστη ταχύτητα ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο, φτάνει τα 135 χλμ./ώρα. Με το συνδυασμό και των δύο συστημάτων κίνησης η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 206 χλμ./ ώρα.
Νέες λειτουργίες
Στην Tonale Sprint Plug-In Hybrid Q4, οι λειτουργίες του επιλογέα Alfa D.N.A. έχουν επανασχεδιαστεί με στόχο την επίτευξη μεγαλύτερης οικονομίας και καλύτερων επιδόσεων.
Μέσω αυτού ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να διαχειριστεί το βαθμό πρόσφυσης του συστήματος Q4, την απόκριση των ηλεκτρονικών βοηθημάτων, να επιλέξει την απόκριση του κινητήρα και της μετάδοσης καθώς και να μεταβάλλει την ευαισθησία απόκρισης στις εντολές του, με ένα και μοναδικό χειριστήριο.
Στο πρόγραμμα D (Dynamic) δίνεται προτεραιότητα στις επιδόσεις. Το σύστημα φροντίζει για την αμεσότερη απόκριση του γκαζιού, τη διαχείριση του κιβωτίου και των βοηθημάτων διατήρησης ευστάθειας, σε συνδυασμό με την αμεσότερη απόκριση του συστήματος διεύθυνσης.
Στο πρόγραμμα N (Natural) χρησιμοποιείται το υβριδικό σύστημα κίνησης και η 4κίνηση, με στόχο τη βελτιστοποίηση της οικονομίας τόσο του ηλεκτρικού όσο και του κινητήρα εσωτερικής καύσεως, χωρίς όμως να γίνεται κανένας συμβιβασμός στις επιδόσεις.
Στο πρόγραμμα A (Advanced Efficiency) επιτυγχάνεται η μέγιστη οικονομία καθώς το αυτοκίνητο κινείται ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο. Μόλις ο οδηγός τραβήξει το πόδι του από το γκάζι, το αυτοκίνητο συνεχίζει να κινείται χάρη στη λειτουργία «ρολαρίσματος» (Sailing), ενώ η νέα λειτουργία Ελέγχου Κατάβασης (eCoasting), ενεργοποιείται διατηρώντας μια σταθερή ταχύτητα 41 χλμ./ώρα (και μπορεί να ρυθμιστεί με ένα ελαφρύ πάτημα του γκαζιού ή του φρένου).