Τι πρέπει να κάνω αν βρω στο ελαστικό του αυτοκινήτου μια βίδα καρφωμένη στο πέλμα του;
Μία από τις δυσάρεστες εκπλήξεις είναι ένα κλαταρισμένο ελαστικό. Στα σύγχρονα αυτοκίνητα αυτό γίνεται αντιληπτό από την απώλεια πίεσης και την σχετική ειδοποίηση, τουλάχιστον σε όσα μοντέλα υποστηρίζουν την λειτουργία του συστήματος TMP.
Ωστόσο, στην περίπτωση που το ελαστικό έχει τρυπήσει μία βίδα, το κλατάρισμα μπορεί να γίνει αντιληπτό και με το αυτί αφού όταν γυρίζει ο τροχός ακούγεται ένας ήχος ανάλογος με αυτόν που έχει κολλήσει ένα χαλίκι στο πέλμα.
Αν αυτός ο ήχος δεν σταματήσει τότε καλό θα είναι να ελέγξετε οπτικά το πέλμα του τροχού από την πλευρά που ακούγεται. Αν είστε άτυχοι και δείτε το κεφάλι μίας βίδας, τότε αυτή είναι που προκαλεί τον ήχο που λέγαμε.
Προσοχή, μην προσπαθήσετε να την αφαιρέσετε! Το μόνο που θα καταφέρετε είναι να ξεφουσκώσετε πιο γρήγορα το ελαστικό. Αν αυτό δεν έχει χάσει πολύ αέρα πηγαίνετε στο πλησιέστερο βενζινάδικο για να τον συμπληρώσετε και από εκεί στο βουλκανιζατέρ.
Αν το λάστιχο έχει χάσει πολύ αέρα και έχει μαγουλιάσει, τότε μπορείτε να συμπληρώσετε αέρα με το κομπρεσοράκι που έχει το κιτ επισκευής (μην χρησιμοποιήσετε σε πρώτη φάση το υγρό) ή αν δεν υπάρχει αντικαταστήστε το τροχό με τη ρεζέρβα.
Σημειώστε ότι η επισκευή στο βουλκανιζατέρ κυμαίνεται περίπου στα 5-7 ευρώ για μικρή οπή τοποθετώντας ένα «μακαρόνι». Αν η τρύπα είναι μεγαλύτερη τότε απαιτείται μπάλωμα και το κόστος είναι συνήθως διπλάσιο.
Αυτά τα διάβασες;