NEAPINED

Οι τιμές πώλησης του νέου Honda ZR-V

Το νέο SUV της Honda τοποθετείται πάνω από το HR-V και κάτω από το CR-V. Διαθέσιμο με το υβριδικό σύστημα του Civic.

Σχεδιαστικά υπάρχει επιρροές από τη νέα γενιά του Civic, ιδίως στο εμπρός μέρος. Η γενική εικόνα πάντως είναι πιο σπορ, με πιο έντονη κλίση στην οροφή και μία κουπέ διάσταση στη σχεδίαση του πίσω μέρους.

Με μήκος 4,568 μέτρα (ύψος 1,62, πλάτος 1,84) και μεταξόνιο 2.657 χλστ., το ZR-V καταλαμβάνει τη δική του θέση στην γκάμα των SUV της Honda. Όντας κατά 5 εκατοστά φαρδύτερο από το HR-V και κατά 5,9 εκατοστά χαμηλότερο από το CR-V, το νέο μοντέλο είναι κόμπακτ και ευρύχωρο.

Το εσωτερικό ακολουθεί την μίνιμαλ σχεδιαστική λογική της Honda στα τελευταία της μοντέλα, με δύο ψηφιακές οθόνες, μία για τον πίνακα οργάνων και μία στο κέντρο της κονσόλας για το σύστημα πολυμέσων.

Το πλήρως υβριδικό σύνολο συνδυάζει μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής ενεργειακής πυκνότητας και δύο συμπαγείς, ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες (184 ίππων) με έναν πρόσφατα εξελιγμένο 2λιτρο βενζινοκινητήρα (143 ίππων) άμεσου ψεκασμού που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson.

Το υβριδικό σύνολο μπορεί να εναλλάσσει τη λειτουργία του μεταξύ των λειτουργιών EV, Hybrid και Engine Drive  απρόσκοπτα χωρίς καμία παρέμβαση από τον οδηγό.

Η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και το αιωρούμενο υποπλαίσιο συνεργάζονται για να παρέχουν ένα προβλέψιμο και αξιόπιστο σύστημα διεύθυνσης, ενώ το ελαφρύ υποπλαίσιο και οι βελτιστοποιημένες σύνδεσμοι παρέχουν κορυφαία διαχείριση σε επίπεδο θορύβου, κραδασμών και σκληρότητας (NVH).

Οι τιμές πώλησης του ZR-V ξεκινούν από τις 44.700 ευρώ για την έκδοση Elegance, από τις 48.500 ευρώ για τη Style, από 51.800 ευρώ για τη Sport και από τις 55.800 ευρώ για την Advance. Δείτε εδώ τον πλήρη τιμοκατάλογο της Honda.

Το Honda ZR-V με μια ματιά

  • Το SUV της μεσαίας κατηγορίας D έρχεται να τοποθετηθεί ανάμεσα στα HR-V και CR-V
  • Ψηφιακές οθόνες υψηλής ποιότητας και διαισθητικά χειριστήρια ελέγχου για την οθόνης αφής προσφέρουν μια κορυφαία εμπειρία με φυσική διάδραση
  • Η έκδοση Advance διαθέτει premium εξοπλισμό, όπως head-up display, Bose Premium Audio, ψηφιακός πίνακας οργάνων 10.2” και κατοπτρισμό οθόνης (mirroring)
  • Το αποδεδειγμένης αξίας υβριδικό σύνολο προσφέρει έναν εξαιρετικό συνδυασμό ισχυρών οδηγικών επιδόσεων και εντυπωσιακής οικονομίας καυσίμου.
  • Το ZR-V διαθέτει την τελευταία έκδοση του 2λιτρου κινητήρα Atkinson με σύστημα άμεσου ψεκασμού και δύο ηλεκτροκινητήρες για απόδοση ροπής που είναι εφάμιλλη με εκείνη ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης 3,0 λίτρων.
  • Βελτιστοποιημένη παροχή ισχύος που τονίζεται με γραμμικές αλλαγές σχέσεων για απολαυστική δυναμική επιτάχυνση σε οποιαδήποτε ταχύτητα
  • Η ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και τα δομικά υλικά υψηλής αντοχής έχουν ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός προβλέψιμου και αξιόπιστου συστήματος διεύθυνσης
  • Μειωμένες τριβές στην εμπρός ανάρτηση και στο σύστημα διεύθυνσης για να μπορούν οι οδηγοί να χαράσσουν την ιδανική γραμμή στις στροφές αλλά και να απολαμβάνουν κορυφαία αίσθηση τιμονιού
  • Πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων με βελτιστοποιημένα χαρακτηριστικά και συνδέσμους για εξαιρετικό κράτημα στον δρόμο
  • Εντυπωσιακή απόδοση σε όλες τις συγκρούσεις χάρη σε ένα συνδυασμό υλικών υψηλής αντοχής 
  • Η πιο πρόσφατη σουίτα τεχνολογιών υποστήριξης οδηγού Sensing της Honda παρέχει ενεργητική ασφάλεια επόμενης γενιάς
  • Η κάμερα ευρείας προβολής και το τσιπ επεξεργασίας εικόνας υψηλής ταχύτητας ενισχύουν το εύρος και την ακρίβεια ανίχνευσης συγκρούσεων.

Honda ZR-V – Τεχνικά χαρακτηριστικά

Τύπος κινητήραΥβριδικό
Κυβισμός (κ.εκ.)1993
Διάμετρος x Διαδρομή (χιλ.)81 x 96,7
Σχέση συμπίεσης13,9±0,26
Valve TrainVTEC 16V
Προδιαγραφές ρύπωνEURO-6D
Απαιτούμενο καύσιμοΑμόλυβδη (95)
Κίνηση στους τροχούςFWD
Τύπος μετάδοσηςAutomatic
Σχέση μετάδοσης (Ηλεκτροκινητήρα)2.455
Σχέση μετάδοσης (Κινητήρα βενζίνης)0.806
Τελική σχέση μετάδοσης3,889
Μέγιστη Ισχύς Βενζινοκινητήρα (PS/σ.α.λ.)143 / 6.000
Μέγιστη Ροπή Βενζινοκινητήρα  (Nm/σ.α.λ.)186 / 4.500
Μέγιστη Ισχύς Ηλεκτροκινητήρα  (kW [PS])135 (184)
Μέγιστη Ροπή Ηλεκτροκινητήρα  (Nm)315
0 → 100 χλμ./ώρα (δευτερόλεπτα)7,8
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ./ώρα)173
Επίπεδο θορύβου σε (dB)67
Συνδυασμένη WLTP – CO2 (γρ./χλμ)130
Συνδυασμένη κατανάλωση – FC (λτ./100 χλμ.)5,7
Μήκος (χιλ.)4568
Πλάτος (χιλ.)1840
Ύψος – χωρίς φορτίο (χιλ.)1620
Μεταξόνιο (χιλ.)2657
Εμπρόσθιο Μετατρόχιο (χιλ.)1595
Οπίσθιο Μετατρόχιο (χιλ.)1615
Κύκλος στροφής αμαξώματος (m)11,3
Στροφές τιμονιού από τέρμα σε τέρμα2,4
Δεξαμενή καυσίμου (λίτρα)57
Μέγιστος αριθμός επιβατών5
Χώρος αποσκευών (λίτρα, μέθοδος VDA)390
Απόβαρο (κιλά)1589
Μέγιστο βάρος ρυμούλκησης χωρίς φρένo (κιλά)700

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!