Η Lexus σχεδιάζει να εισαγάγει την τεχνολογία steer-by-wire στην Ευρώπη έως τα τέλη του 2024, ξεκινώντας με το μεσαίο crossover RZ.
Αυτή η τεχνολογία, που αρχικά αναπτύχθηκε από την Infiniti της Nissan, αποκαλείται steer-by-wire και αποτελεί ένα προηγμένο σύστημα καθοδήγησης που εξαλείφει την ανάγκη για μηχανική κολόνα τιμονιού.
Αυτή η τεχνολογία προσφέρει αρκετά πλεονεκτήματα, συμπεριλαμβανομένης της μείωσης του βάρους του οχήματος, της βελτίωσης της αποδοτικότητας καυσίμου και της ομαλότερης οδήγησης.
Επιπλέον, το σύστημα Neo steer-by-wire της Toyota προσφέρει γωνία διεύθυνσης 200 μοιρών, βελτιώνοντας την ευελιξία.
Η τεχνολογία steer-by-wire αποτελεί μια εξέλιξη προς τα εμπρός στον τομέα της οδήγησης, επιτρέποντας στους κατασκευαστές να ενσωματώσουν προηγμένες λειτουργίες και να βελτιώσουν την ευελιξία και την απόκριση του οχήματος.
Σας ενδιαφέρει: Steer-by-wire: Πως λειτουργεί το «καλωδιώμενο» τιμόνι;