Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, χάρη στο ενδιαφέρον του Υπουργού κ. Χρήστου Σταϊκούρα, πέτυχε να ανακτηθούν σημαντικοί πόροι για το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ» και η πλατφόρμα άνοιξε να δεχθεί εκατοντάδες αιτήσεις επιδότησης αγοράς καινούργιων ηλεκτρικών επιβατικών αυτοκινήτων και ελαφρών φορτηγών.
Η Ελλάδα, αν και καθυστέρησε την εισαγωγή της ηλεκτροκίνησης, πραγματοποιεί μεγάλα βήματα από το 2020, με το ποσοστό ηλεκτρικών επιβατικών BEV πλέον να φθάνει το 4,7% (2023), έναντι 0,2% το 2019, σημειώνει σε ανακοίνωση του ο ΣΕΑΑ
Από την άλλη, πρέπει να υπενθυμιστεί ότι δίχως μέτρα υποστήριξης των καταναλωτών, για να απομακρύνουν τα παλαιά αυτοκίνητα τους και δίχως τη θέσπιση ελάχιστων αντικινήτρων, θα καθυστερήσει πολύ η ανανέωση του στόλου στη χώρα μας, που είναι δυστυχώς «πρωταθλήτρια» σε υπέργηρα αυτοκίνητα στην ΕΕ.
Κακως , καικιστα επιδοτειται η αγορα ηλεκτρικων , απαλλασονται των τελων κυκλοφοριας ,
ενω ατυχη θεωρω και την αγορα ηλεκτρικων αστικων λεωφορειων.
Εντελως ακαταλληλη η στιγμη καθ οσον ο στολος βαινει συνεχως γηρασκων , τα ατυχηματα αυξανονται κοκ.
Με ποια λογικη να πληρωνει τελη κυκλοφοριας και το πλεον ταπεινο οχημα και να απαλλασεται το προσδιδον κυρος και
αιγλη ηλεκρικο ; Δεν κυκλοφορει στους δρομους ; δεν κανει χρηση του δικτυου ;
Τα χρηματα αυτα δεν θα μπορουσαν να κλεισουν καποιες εστω λακουβες ;
Η απολυτη κοινωνικη αδικια και ο παραλογισμος βρισκουν εφαρμογη στην προωθηση με το στανιο των ηλεκτρικων
σε μια χωρα που στο τσακ γλυτωσε την χρεωκοπια και τα νοικοκυρια σφαδαζουν απο την υπερμετρη φορολογια.