Η Porsche επαναπροσδιορίζει την αρένα των ηλεκτρικών SUV με το λανσάρισμα του δεύτερου αμιγώς ηλεκτρικού της μοντέλου, της νέας Macan. Θα προσφέρεται παράλληλα με την τωρινή συμβατική Macan μέχρι τα τέλη του 2025.
Μία δεκαετία μετά το ντεμπούτο της Macan έρχεται η δεύτερη, αμιγώς ηλεκτρική γενιά, συνδυάζοντας ελκυστική σχεδίαση, επιδόσεις Porsche και εξαιρετική καθημερινή χρηστικότητα. Συγκεκριμένα, οι νέες Macan 4 και Macan Turbo διαθέτουν E-Performance δυνατότητες, υποστηριζόμενες από κινητήρια σύνολα που αποδίδουν έως και 639 ίππους.
Εξοπλισμένη με την τελευταία γενιά ηλεκτροκινητήρων PSM με μόνιμη διέγερση τόσο στον εμπρός όσο και στον πίσω άξονα, η Macan επιτυγχάνει εξαιρετική απόδοση ισχύος. Η Macan 4, σε overboost και με ενεργοποιημένο το Launch Control, μπορεί να προσφέρει έως 408 ίππους, ενώ η Macan Turbo φτάνει τα 639 άλογα.
Οι επιδόσεις είναι εξίσου εντυπωσιακές, με τη Macan 4 να φτάνει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 5,1 δευτερόλεπτα και τη Macan Turbo σε μόλις 3,3 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα στα 220 χλμ./ώρα και 260 χλμ./ώρα, αντίστοιχα.
Την τροφοδοσία των ηλεκτροκινητήρων αναλαμβάνει μια μπαταρία ιόντων λιθίου μικτής χωρητικότητας 100 kWh, η οποία ενσωματώνεται στην πλατφόρμα PPE (Premium Platform Electric) με τεχνολογία 800V.
Ταυτόχρονα, η Macan υποστηρίζει ταχεία DC φόρτιση έως 270 kW, γεμίζοντας την μπαταρία από 10 έως 80% σε περίπου 21 λεπτά (σε κατάλληλους σταθμούς ταχείας φόρτισης).
Η δυναμική σχεδίαση της νέας Macan συνάδει με το σύγχρονο πρόσωπο της Porsche. Με μήκος 4,784 μέτρα, πλάτος 1,938 και ύψος 1,622, το entry-level SUV της μάρκας αποπνέει ισχυρή προσωπικότητα.
Την ίδια στιγμή, το μεταξόνιο, που έχει αυξηθεί κατά 86 χλστ. σε σχέση με τον προκάτοχό του, ανέρχεται πλέον στα 2.893 χλστ. Αυτή η επιμήκυνση εξισορροπείται καλά από τις μικρές προεξοχές τόσο εμπρός όσο και πίσω.
Ο αεροδυναμικός σχεδιασμός, σε συνδυασμό με την τεχνολογία Porsche Active Aerodynamics (PAA), συμβάλλει σε συντελεστή οπισθέλκουσας 0,25, καθιστώντας τη Macan ένα από τα πιο βελτιωμένα SUV της αγοράς.
Στο εσωτερικό, η Macan παρουσιάζει ένα εσωτερικό τυπικό για την Porsche με σχεδίαση που εστιάζει στον οδηγό.
Η καμπίνα διαθέτει το τελευταίας γενιάς concept απεικόνισης και χειρισμού, που περιλαμβάνει έως και τρεις οθόνες, έναν πίνακα οργάνων 12,6 ιντσών με καμπύλη σχεδίαση και μια κεντρική οθόνη 10,9 ιντσών.
Η Macan εισάγει για πρώτη φορά μια οθόνη συνοδηγού, επιτρέποντας στον συνοδηγό να έχει πρόσβαση σε πληροφορίες και ρυθμίσεις.
Η Porsche δίνει προτεραιότητα στην πρακτικότητα, με αυξημένο χώρο αποσκευών, ένα πορτμπαγκάζ κάτω από το καπό και ευρύχωρες διαμορφώσεις.
Ανάλογα με το μοντέλο, το πορτμπαγκάζ φτάνει τα 540 λίτρα, ενώ με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα, η χωρητικότητα αυξάνεται στα 1.348 λίτρα. Η νέο Macan διατηρεί ένα υψηλό επίπεδο πρακτικότητας με μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης 2.000 κιλά.
Δίνοντας έμφαση στην οδηγική δυναμική, η Porsche ενσωματώνει προηγμένες τεχνολογίες, όπως Porsche Traction Management (ePTM), Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) και προαιρετική τετραδιεύθυνση. Η Macan προσφέρεται με αερανάρτηση, στάνταρ στο μοντέλο Turbo, εξοπλισμένη με ηλεκτρονικό έλεγχο απόσβεσης Porsche Active Suspension Management (PASM).
Τα νέα μοντέλα Macan που παράγονται στο εργοστάσιο της Porsche στη Λειψία, πρόκειται να παραδοθούν στους πελάτες το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Οι τιμές ξεκινούν από 83.993 ευρώ για την Macan 4 και 114.576 ευρώ για την Macan Turbo στη Γερμανία, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ και του εξοπλισμού ανά χώρα. Η συμβατική τωρινή Macan θα προσφέρεται παράλληλα μέχρι τα τέλη του 2025.