NEAPINED

Pagani Huayra R Evo συνεχίζει σε πείσμα των καιρών

Σε μια εποχή που τα μη εξηλεκτρισμένα hypercars θα αρχίσουν να φθίνουν κάθε Pagani έχει την δική της ιδιαίτερη αξία.

Η Huayra R Evo, είναι μια αναβαθμισμένη εκδοχή του αυτοκινήτου πίστας Huayra R που παρουσιάστηκε το 2021. Αλλά σε ένα τόσο εξεζητημένο hypercar τα πάνα έχουν την σημασία τους. Όπως για παράδειγμα τα pop-out πάνελ οροφής που όχι μόνο προσθέτουν μια διαφορετική εμπειρίας οδήγησης με ανοιχτή οροφή, αλλά όταν αφαιρούνται συμβάλλουν σε αύξηση κατά 5% της αεροδυναμικής.

Στην Huayra R Evo δίνει ζωή ένας αναβαθμισμένος V12 των 6,0 λίτρων, πάντοτε ατμοσφαιρικός, που αποδίδει 900 ίππους και 770 Nm ροπής. Αυτό σηματοδοτεί μια βελτίωση περίπου 50 ίππων και 20 Nm, η οποία επιτεύχθηκε μέσω μιας επανασχεδιασμένης πολλαπλής εισαγωγής, νέων εκκεντροφόρων και ενός προσαρμοσμένου συστήματος εξάτμισης.

Τη δύναμη στους πίσω τροχούς μεταφέρει ένα σειριακό κιβώτιο έξι σχέσεων, προϊόν συνεργασίας της Pagani με την HWA AG για τα track-day, το οποίο ζυγίζει μόλις 80 κιλά.

Επιπρόσθετα η Huayra R Evo διαθέτει μια σφυρήλατη ανάρτηση διπλών ψαλιδιών από κράμα αλουμινίου, ελικοειδή ελατήρια και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ.

Με τελική ταχύτητα 350 χλμ./ώρα, το ιταλικό hypercars είναι εξοπλισμένο με ελαστικά Pirelli P Zero Slick διαστάσεων 280/680 R19 εμπρός και 345/725 R20 πίσω. Την επιβράδυνση αναλαμβάνουν νέα κεραμικά φρένα CCM-R με ειδικά αγωνιστικά τακάκια.

Στην Huayra R Evo έχει εφαρμοστεί η προσέγγιση «codalunga», επεκτείνοντας το μπροστινό πρόβολο κατά περίπου 10 εκατοστά και το πίσω κατά περίπου 19 εκατοστά. Αυτός ο επανασχεδιασμός συμβάλλει σε μια αξιοσημείωτη αύξηση του downforce κατά 45%. Η ανοικτή διαμόρφωση βελτιώνει περαιτέρω το κάθετο φορτίο κατά 5%.

Στα 320 χλμ./ώρα, η Huayra R Evo παράγει περισσότερο downforce που βεντουζάρει το απόβαρο των 1.060 κιλών (δίχως τα… ζουμιά). Στο εσωτερικό, πυρίμαχο υλικό καλύπτει τα καθίσματα, εξοπλισμένα με ζώνες έξι σημείων και προσκέφαλα από ανθρακονήματα που διαθέτουν ειδική πλευρική προστασία.

Εμπνευσμένος από έναν αγώνα Formula Indy στο Νάσβιλ, ο Horacio Pagani σχεδίασε αυτή την ανοιχτή Evo, ένα έργο που χρειάστηκε περίπου δύο χρόνια για να ολοκληρωθεί. Η Pagani ισχυρίζεται ότι το Huayra R Evo μπορεί να φτάσει τα επίπεδα επιδόσεων των σημερινών αγωνιστικών αυτοκινήτων Le Mans Prototype 2, καθιστώντας το μια δελεαστική προοπτική για τους λίγους τυχερούς που θα αποκτήσουν αυτό το εξαιρετικό hypercar. Μη ρωτήσετε πόσο κοστίζει…

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!