Το επόμενο κομμάτι στο πάζλ του αντικαταστάτη της Murcielago είναι η ανάρτηση με την Lamborghini να δημοσιεύει τις δύο πρώτες φωτογραφίες…
- Μετά τον ολοκαίνουργιο V12 η ιταλική φίρμα αποκαλύπτει ένα ακόμη στοιχείο από τον διάδοχο της Murcielago που θα κάνει παγκόσμια πρεμιέρα στη Γενεύη (πιθανότατα με την ονομασία Aventador). Ποιο είναι αυτό; Η πρώτη ανάρτηση τύπου pushrod που βρίσκει εφαρμογή για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής, όπως ισχυρίζεται η Lamborghini. Δεκτό αν υποθέσουμε πως μοντέλα με εξαιρετικά μικρή παραγωγή (Ferrari F50, Koenigsegg CCR, Aston Martin One-77, McLaren F1) εξαιρούνται από το παιχνίδι. Αναρτήσεις τύπου pushrod (ράβδοι ώσης) ή pullrod (ελκτικές ράβδοι) συναντάμε στην Formula 1.
- Με την πρώτη ματιά πρόκειται για μία ανάρτηση με διπλά ψαλίδια εξ ολοκλήρου κατασκευασμένη από αλουμίνιο. Η ειδοποιός διαφορά έχει να κάνει με τον μακρύτερο βραχίονα που ξεκινά από την πλήμνη του τροχού και αρθρώνεται σε ένα σύνδεσμο μαζί με το σχεδόν οριζοντιωμένο -εκτιμώμενη κλίση 15 μοίρες- McPherson (διακρίνονται αμορτισέρ της Ohlins).
- Η εμπρός ανάρτηση συνδυάζεται με υδραυλικό σύστημα που με το πάτημα ενός διακόπτη το εμπρός μέρος ανυψώνεται έως και 40 mm (προφανώς για να αποφεύγονται “εμπόδια” σε κακής ποιότητας οδόστρωμα. Αξιοπρόσεχτη λεπτομέρεια είναι πως το εμπρός ζεύγος βρίσκεται κάτω από το παρμπρίζ ενώ το πίσω πολύ κοντά στον κινητήρα.
- Μερικές άλλες λεπτομέρειες που αποκαλύφτηκαν μαζί με την ανάρτηση είναι οι κεραμικοί δίσκοι (400 mm εμπρός, 380 mm πίσω) που μαγκώνουν 6-πίστονες δαγκάνες εμπρός και 4-πίστονες πίσω. Το χειρόφρενο στη νέα Lambo είναι ηλεκτρικό.
Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που σας έρχεται στο νου κοιτώντας την φωτογραφία; Formula 1! Ποιο είναι το πλεονέκτημα μίας παρόμοιας σχεδόν οριζοντιωμένης διάταξης που παραπέμπει σε μονοθέσιο; Ο σημαντικά καλύτερος έλεγχος των δυναμικών φορτίων που αναπτύσσονται κυρίως κατά τις πλευρικές μετακινήσεις. Όσο για τις κάθετες, αυτές περνούν σε δεύτερη μοίρα αφού το ζητούμενο στην F1 είναι κράτημα και μόνο κράτημα. Ποιος νοιάζεται για την άνεση;