NEAPINED

VW Golf GTI Clubsport με 300 άλογα

Το Golf GTI Clubsport αποτίνει φόρο τιμής στα 50 χρόνια του Golf GTI. Ντεμπούτο του στις 24 ώρες του Nürburgring, λανσάρισμα τέλη του έτους.

Η Volkswagen γιορτάζει μισό αιώνα από την κυκλοφορία του Golf GTI, παρουσιάζοντας τη νέα έκδοση Clubsport. Αυτό το επετειακό μοντέλο διαθέτει έναν αναβαθμισμένο δίλιτρο TSI που αποδίδει 300 ίππους και 370 Nm ροπής, καθιστώντας το ένα από τα πιο ισχυρά προσθιοκίνητα αυτοκίνητα της κατηγορίας του. Δεν υπάρχει manual κιβώτιο αλά το 7άρι DSG.

Το Golf GTI Clubsport μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 5,6 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητά του φτάνει τα 250 χλμ/ώρα. Με το προαιρετικό πακέτο Race, η τελική αυξάνεται στα 267 χλμ/ώρα.

Η έκδοση αυτή εξελίχθηκε και δοκιμάστηκε εκτενώς στο θρυλικό Nürburgring, με σημαντικές αναβαθμίσεις στην ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης, προσφέροντας έτσι μια πιο σπορ και δυναμική οδηγική εμπειρία.

Το Clubsport διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ μέσω του προαιρετικού Dynamic Chassis Control (DCC), επιτρέποντας στον οδηγό να επιλέξει ανάμεσα σε 15 διαφορετικά προφίλ οδήγησης (μαζί με τα εξατομικευμένα και τις ρυθμίσεις του τιμονιού).

Το αμάξωμα διακρίνεται από τον ανανεωμένο μπροστινό προφυλακτήρα και την αεροτομή του πορτμπαγκάζ, καθώς και από τα φωτιζόμενα σήματα της Volkswagen και τα ανασχεδιασμένα φώτα.

Στο πίσω μέρος, το Clubsport ξεχωρίζει με τα νέα 3D φώτα και τον διαχύτη με μαύρες λεπτομέρειες, καθώς και δύο εξατμίσεις στα άκρα, οι οποίες μπορούν να αναβαθμιστούν με συστήματα από την Akrapovic με επιπλέον κόστος.

Το εσωτερικό του Clubsport προσφέρει σπορ καθίσματα επενδυμένα με ArtVelour μικροΐνες, με τη δυνατότητα επιλογής δερμάτινων επενδύσεων. Το ταμπλό περιλαμβάνει μια νέα οθόνη αφής 12.9 ιντσών και έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 10.2 ιντσών, που ενσωματώνει το τελευταίο σύστημα MIB της VW.

Το σύστημα MIB διαθέτει επίσης τον νέο φωνητικό βοηθό IDA, υποστηριζόμενο από το ChatGPT, επιτρέποντας στον οδηγό να ελέγχει λειτουργίες όπως το infotainment, το σύστημα πλοήγησης και τον κλιματισμό μέσω φωνητικών εντολών.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!