NEAΑΓΩΝΕΣ

Έτοιμο για το Ντακάρ το Ford Raptor T1+

Η Ford αποκάλυψε το νέο της αγωνιστικό όχημα, το Raptor T1+, με το οποίο στοχεύει να κατακτήσει το Ντακάρ που θα πραγματοποιηθεί τον Ιανουάριο στη Σαουδική Αραβία.

Το Raptor T1+ δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την M-Sport LTD και τους ειδικούς της ομάδας στους αγώνες ράλι. Το Raptor T1+ βασίζεται στα μηχανικά μέρη των Ford F-150 και Ranger, όμως είναι μια καθαρόαιμη αγωνιστική “μηχανή” σχεδιασμένη για να ανταποκριθεί στις απαιτητικές συνθήκες του διάσημου αγώνα.

Το αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας είναι εμφανές, με τα διπλά ψαλίδια της ανάρτησης εμπρός και πίσω που προσφέρουν ελευθερία διαδρομής που ξεπερνά τα 33 εκατοστά. Επιπλέον, σε κάθε τροχό υπάρχουν ρυθμιζόμενα ελατήρια της Fox με τέσσερις ρυθμίσεις για τα αμορτισέρ, εξασφαλίζοντας άψογη προσαρμογή στις ανάγκες του οδηγού.

Η Ford δεν έχει αποκαλύψει πολλές λεπτομέρειες για τον κινητήρα, πέρα από το γεγονός ότι είναι ένας V8 5,0 λίτρων της σειράς Coyote με σύστημα λαδιού ξηρού κάρτερ και ένα προσαρμοσμένο σύστημα εξαγωγής. Ο κινητήρας είναι ειδικά διαμορφωμένος για να αντέχει στις σκληρές συνθήκες του Ντακάρ, εξασφαλίζοντας αξιόπιστη απόδοση σε ακραίες καταστάσεις.

Το σασί είναι κατασκευασμένο από χάλυβα T45 και το αμάξωμα από ανθρακονήματα για να διατηρηθεί το βάρος στους δύο τόνους. Η απόσταση από το έδαφος ξεπερνά τα 40 εκατοστά, ενώ η γωνία προσέγγισης φτάνει τις 70 μοίρες.

Το Raptor T1+ εξοπλίζεται με ελαστικά 37 ιντσών τοποθετημένα σε τροχούς 17 ιντσών, ενώ πίσω από τους τροχούς βρίσκονται φρένα 14 ιντσών με εξαπίστονες δαγκάνες για απόλυτη απόδοση φρεναρίσματος. Πριν από το Ντακάρ, το Raptor T1+ θα δοκιμαστεί στο Baja Hungary τον Αύγουστο και στο Rallye du Maroc στο Μαρόκο στις αρχές Οκτωβρίου.

Η Ford θα στείλει το Raptor T1+ στο Ντακάρ με τέσσερα πληρώματα. Μεταξύ αυτών, ο βετεράνος Carlos Sainz Sr. με τον Lucas Cruz ως συνοδηγό και ο Nani Roma με τον Alex Haro. Τα υπόλοιπα δύο πληρώματα θα ανακοινωθούν αργότερα.

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στην #F1

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στo #WRC

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!