Με δεδομένο ότι στην ευρωπαϊκή αγορά των pickup δεν υπάρχουν πλέον κλασικοί παίχτες, όπως τα Nissan Navara και Mitsubishi L200, η ντίζελ εκδοχή του επερχόμενου Tasman θα μπορούσε να έχει μια καλή πορεία.
Σε μερικές μέρες η Kia θα αποκαλύψει πλήρως το νέο της pickup, το Tasman, με στόχο να εισέλθει δυναμικά στην ανταγωνιστική αγορά των μεσαίων «αγροτικών».
Το Kia Tasman έρχεται να ανταγωνιστεί καθιερωμένα μοντέλα όπως τα Toyota Hilux, Ford Ranger, Mazda BT-50 και Isuzu D-Max. Πρόσφατα, πρωτότυπα του Tasman εντοπίστηκαν να υποβάλλονται σε δοκιμές κάτω από τον καυτό ήλιο της Ισπανίας, αποκαλύπτοντας λεπτομέρειες για το νέο pickup. Κάτι που υποδηλώνει ότι ίσως το δούμε να κυκλοφοορεί και στην Ευρώπη.
Το Tasman θα βασιστεί πιθανότατα στην ίδια αρχιτεκτονική με το δεύτερης γενιάς SUV Mohave, χρησιμοποιώντας ένα υβριδικό πλαίσιο τύπου σκάλας/ αυτοφερόμενο.
Αναμένεται να διατίθεται με τον γνωστό 2,2 λίτρων CRDi τετρακύλινδρο ντίζελ που χρησιμοποιείται σε άλλα μοντέλα της Kia και της Hyundai, αποδίδοντας 200 ίππους και 441 Nm ροπής.
Επιπλέον, υπάρχει η πιθανότητα μιας έκδοσης υψηλής απόδοσης με τον 3,5 λίτρων twin-turbo V6 κινητήρα βενζίνης ή τον 3.0-λίτρων turbo-diesel V6.
Το Tasman θα αποκαλυφθεί μέχρι τα τέλη της χρονιάς, ακολουθούμενο από παγκόσμιο λανσάρισμα το πρώτο εξάμηνο του 2025, ξεκινώντας από την Κορέα και επεκτείνοντας την Αυστραλία και την Αφρική/Μέση Ανατολή.
Υπάρχει πιθανότητα να πωληθεί και στην Ευρώπη. Ωστόσο, η είσοδος στην αμερικανική αγορά είναι αμφίβολη, λόγω του 25% δασμού γνωστού ως “chicken tax”, που επιβάλλεται στα οχήματα που δεν παράγονται τοπικά.