NEAPINEDΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Η Toyota εξελίσσει δίλιτρο turbo μοτέρ που θα φτάνει τα 600 άλογα!

Η Toyota φαίνεται να βρίσκεται σε στάδιο εξέλιξης ενός νέου, εξαιρετικά ισχυρού υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα 2,0 λίτρων, ο οποίος φημολογείται ότι θα μπορεί να αποδίδει έως και 600 ίππους στην κορυφαία αγωνιστική του μορφή.

Αυτή η εντυπωσιακή ισχύς θα μπορούσε να καθιστά τον κινητήρα αυτόν ιδανικό για ένα μελλοντικό Toyota MR2 GRMN με κεντρικά τοποθετημένο κινητήρα, πιθανόν σε συνδυασμό με σύστημα τετρακίνησης (4WD).

Η φημολογία από τα ιαπωνικά μέσα αναφέρει ότι ο κινητήρας αυτός μπορεί να παραχθεί και σε μια έκδοση υψηλών επιδόσεων για χρήση στο δρόμο, με ισχύ 400 ίππων και 550 Nm ροπής, ενώ μια πιο ήπια έκδοση ενδέχεται να αποδίδει 300 ίππους και 400 Nm ροπής.

Αυτά τα χαρακτηριστικά τον καθιστούν ιδανικό για μια ενδεχόμενη αναβίωση των Celica και MR2, με την Toyota να εξετάζει τόσο ηλεκτρικές όσο και εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης για τα δύο αυτά μοντέλα.

Η Toyota παραμένει ένας από τους λίγους κατασκευαστές που συνεχίζουν να επενδύουν στην τεχνολογία των κινητήρων εσωτερικής καύσης, προτιμώντας τα υβριδικά συστήματα από τις πλήρως ηλεκτρικές λύσεις.

Ο νέος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 2,0 λίτρων αναμένεται να ξεπερνά σε ισχύ τον υπάρχοντα turbo κινητήρα 2,4 λίτρων της εταιρείας, ενώ θα είναι μικρότερος σε μέγεθος και πιο αποδοτικός από πλευράς καυσίμου.

Ο αγωνιστικός κινητήρας των 600 ίππων, σύμφωνα με τις πληροφορίες, θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε μελλοντικά αγωνιστικά αυτοκίνητα της Toyota Gazoo Racing, αν και οι λεπτομέρειες παραμένουν ασαφείς.

Παράλληλα, οι εκδόσεις δρόμου του κινητήρα αυτού ακούγονται ως ιδανική λύση για τα μελλοντικά σπορ αυτοκίνητα της εταιρείας, όπως ένα πιθανό MR2 GRMN με τον κινητήρα στο κέντρο και το σύστημα GR-Four 4WD.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Toyota έχει επιβεβαιώσει την ανάπτυξη νέων κινητήρων 1,5 και 2,0 λίτρων στο πλαίσιο της συνεργασίας της με τη Subaru και τη Mazda, με στόχο τη δημιουργία αποδοτικών, ισχυρών και υβριδικά έτοιμων κινητήρων που θα είναι συμβατοί με εναλλακτικά καύσιμα.

Επιπλέον, ο νέος κινητήρας 2,0 λίτρων θα πληροί αυστηρούς κανονισμούς εκπομπών, καθιστώντας τον κατάλληλο για διάφορες παγκόσμιες αγορές, ενώ η συμβατότητά του με καύσιμα ουδέτερα στον άνθρακα υποδηλώνει ότι μπορεί να παραμείνει βιώσιμος ακόμα και μετά από πιθανές απαγορεύσεις των παραδοσιακών βενζινοκινητήρων και πετρελαιοκινητήρων.

Τέλος, οι φήμες υποστηρίζουν ότι το MR2 GRMN θα μπορούσε να παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό, αποκλειστικά για την ιαπωνική αγορά, με τιμή που εκτιμάται γύρω στα 65.000 ευρώ, με τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ ενός αυτόματου κιβωτίου 8 ταχυτήτων και ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 ταχυτήτων.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Ένα σχόλιο

  1. Το θέμα είναι να φτιάξει κινητήρα 500cc που θα αποδίδει 150 ίππους. Αυτό χρειάζεται ο κόσμος. Ετσι θα ήταν μικρός και βολικός και οικονομικός και θα ελευθέρωνε χώρο για άλλες χρήσεις. Το ότι όλη αυτή η φαιά ουσία εξαντλείται για να φτιάξει 2λιτρο με 600 ίππους, τι νόημα έχει ? Κανείς δεν το χρειάζεται.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!