NEA

Αυτοί είναι οι πιο ακριβοί προβολείς αυτοκινήτου στον κόσμο!

Τα φωτιστικά σώματα της Bugatti Chiron είναι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα στοιχεία του γαλλικού hypercar, με την ιδιαίτερη τετραπλή συστοιχία LED να δίνει το στίγμα της εταιρίας με έδρα το Molsheim.

Αυτή η μοναδικότητα, όμως, συνοδεύεται και από υψηλό κόστος, όχι μόνο για την απόκτηση του αυτοκινήτου αλλά και για τα ανταλλακτικά του.

Χαρακτηριστικό είναι ότι σε μια αγγελία στο eBay Γερμανίας, ένα σετ από προβολείς Valeo για τη Chiron, που είναι συμβατοί με τις Pur Sport και Super Sport 300+, κοστίζει το αστρονομικό ποσό των 147.000 ευρώ! Όσο περίπου κοστίζει μία Porsche 911!

Ο πωλητής, που βρίσκεται στην Πολωνία, προσφέρει αποστολή των προβολέων σε ευρωπαϊκές χώρες με επιπλέον χρέωση 1.000 ευρώ. Ενώ προσφέρεται και αποστολή εκτός Ευρώπης, το κόστος δεν αναφέρεται, αλλά είναι ασφαλές να υποθέσουμε ότι θα είναι υψηλότερο.

Αν και τα φώτα αυτά καταχωρούνται ως μεταχειρισμένα, ο πωλητής διαβεβαιώνει ότι είναι σε άριστη κατάσταση και φέρουν τον κωδικό γνησιότητας του κατασκευαστή (OEM: 5B4941035C και 5B4941036C). Σε μια πολωνική ιστοσελίδα, το ίδιο σετ προσφέρεται για περίπου 98.000 ευρώ, κάτι που φαίνεται κάπως πιο λογικό.

Αυτή η εξωφρενική τιμή για ένα σετ φώτων μας θυμίζει τα κόστη ιδιοκτησίας μίας Chiron, όπως έχουν περιγραφεί σε ένα βίντεο από το «The Hamilton Collection»: 9.400 ευρώ για ένα πίσω φως, 12.700 ευρώ για ένα ανταλλακτικό κλειδί, 7.900 ευρώ για ένα σετ ελαστικών, 17.100 ευρώ για τους μπροστινούς δίσκους φρένων, 6.300 ευρώ για τα μπροστινά τακάκια, 17.100 ευρώ για τους πίσω δίσκους και 3.800 ευρώ για τα πίσω τακάκια. Επίσης, η μετάδοση κοστίζει 164.000 ευρώ, ενώ η ετήσια συντήρηση είναι 10.100 ευρώ.

Τα κόστη ιδιοκτησίας μίας Bugatti Veyron είναι επίσης εξωπραγματικά. Για παράδειγμα, η αντικατάσταση όλων των υγρών κοστίζει 22.100 ευρώ, ενώ τα ελαστικά κοστίζουν 33.600 ευρώ. Οι τροχοί πρέπει να αλλάζονται κάθε 16.000 χιλιόμετρα και κοστίζουν 44.200 ευρώ. Επιπλέον, η αντικατάσταση των υπερσυμπιεστών (τούρμπο) κοστίζει 5.700 ευρώ για κάθε έναν από τους τέσσερις του αυτοκινήτου.

Γενικά, το να κατέχει κανείς μία Bugatti ή ένα οποιοδήποτε supercar είναι μια εξαιρετικά ακριβή υπόθεση και όπως θα έλεγε κανείς τα μεταξωτά σώβρακα απαιτούν μεταξωτά κ@λαράκια.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!