NEAPINED

Διαρροή για το νέο Volvo XC90

Οι πρώτες φωτογραφίες του ανανεωμένου Volvo XC90 για το 2025 διέρρευσαν, αποκαλύπτοντας σχεδιαστικές επιρροές από το EX90.

Αν και η επίσημη παρουσίαση του νέου XC90 είναι προγραμματισμένη για τις 4 Σεπτεμβρίου, οι εικόνες που δημοσιεύθηκαν κατά λάθος από τη Volvo Car Ελβετίας σε κοινωνικά δίκτυα έκαναν ήδη τον γύρο του διαδικτύου.

Η ανανέωση του μεσαίου SUV περιλαμβάνει σχεδιαστικές βελτιώσεις που αντλούν έμπνευση κυρίως από το EX90, αν και η μπροστινή μάσκα έχει περισσότερο χαρακτήρα BMW X3 παρά Volvo ή Polestar. Η τελευταία λεπτομέρεια δεν είναι τυχαία, καθώς η Volvo μείωσε πρόσφατα τη συμμετοχή της στην Polestar, με την Geely να αναλαμβάνει τον έλεγχο της κυρίως κινεζικής εταιρείας ηλεκτρικών οχημάτων.

Στο νέο XC90, παρατηρούμε αλλαγές όπως η μεγαλύτερη μπροστινή μάσκα με τις διαγώνιες μπάρες, η βελτιωμένη κάτω γρίλια και οι χαρακτηριστικοί προβολείς «Thor’s Hammer». Η ύπαρξη θύρας φόρτισης στο εμπρόσθιο φτερό υποδηλώνει την plug-in υβριδική τεχνολογία, ενώ το πίσω μέρος του οχήματος παρουσιάζει ελάχιστες αλλαγές, με τα φώτα να είναι πλήρως LED.

Μια ματιά στο εσωτερικό αποκαλύπτει μια ελαφρώς διαφοροποιημένη οθόνη αφής για το σύστημα infotainment της Google, καθώς και τη διατήρηση του κρυστάλλινου μοχλού αλλαγής ταχυτήτων, που αποτελεί χαρακτηριστικό γνώρισμα των πρόσφατων μοντέλων της Volvo. Ευχάριστη έκπληξη αποτελεί η διατήρηση των φυσικών διακοπτών κάτω από την οθόνη αφής, κάτι που σπανίζει στις σύγχρονες σχεδιαστικές προσεγγίσεις.

Το Volvo XC90 του 2025 αναμένεται να κυκλοφορήσει ως plug-in υβριδικό με έως θέσεις, διατηρώντας τη φιλοσοφία του υπάρχοντος XC90 Recharge του 2024. Η υβριδική έκδοση διαθέτει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων με υπερτροφοδότηση και έναν ηλεκτροκινητήρα που κινεί τους πίσω τροχούς, προσφέροντας συνδυασμένη ισχύ 455 ίππων και 710 Nm ροπής. Η αυτονομία του σε πλήρως ηλεκτρική λειτουργία αναμένεται να ξεπερνά τα 70 χιλιόμετρα χάρη σε μία μεγαλύτερη μπαταρία 19 kWh.

Επιπλέον, αναμένεται η κυκλοφορία των εκδόσεων B5 και B6 με ήπια υβριδική τεχνολογία. Ο κινητήρας 2,0 λίτρων I4 της έκδοσης B6 διαθέτει διπλή υπερτροφοδότηση και αποδίδει 295 ίππους και 420 Nm ροπής, ενώ η έκδοση B5 με απλή υπερτροφοδότηση αποδίδει 247 ίππους και 350 Nm ροπής. Περισσότερα θα ξέρουμε μεθαύριο, οπότε, υπομονή.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!