Η Toyota λανσάρει στην Ευρώπη τη νέα έκδοση Hilux Hybrid 48V, λίγους μήνες μετά τις πρώτες δοκιμές που έγιναν στην Αφρική.
Η νέα υβριδική έκδοση του δημοφιλούς pickup έρχεται να βελτιώσει την απόδοση καυσίμου και να μειώσει τις εκπομπές ρύπων, αξιοποιώντας την υβριδική 48βολτη τεχνολογία. Η παραγωγή της θα πραγματοποιείται στην Ταϊλάνδη, με αρχικό προορισμό την ευρωπαϊκή αγορά.
Η νέα mild-hybrid έκδοση εφοδιάζεται με έναν τετρακύλινδρο diesel κινητήρα 2,8 λίτρων που συνοδεύεται από ένα υβριδικό σύστημα 48V, το οποίο περιλαμβάνει μια μπαταρία 48V λιθίου-ιόντων και έναν μετατροπέα DC-DC. Αυτό το σύστημα έχει σχεδιαστεί ώστε να ενσωματώνεται εύκολα, χωρίς την ανάγκη σημαντικών τροποποιήσεων στην αρχιτεκτονική του κινητήρα.
Η μίζα/ γεννήτρια, τοποθετημένη ψηλά για να μην επηρεάζεται η δυνατότητα βύθισης στα 70 εκατοστά, συμβάλλει στην παραγωγή μέχρι και 12 kW επιπλέον ισχύος και 65 Nm ροπής κατά την επιτάχυνση. Το σύστημα επαναφορτίζει την μπαταρία κατά την οδήγηση και αξιοποιεί την ενέργεια αυτή για τη βελτίωση της απόδοσης.
Το νέο σύστημα ελέγχου Multi-Terrain Select προσαρμόζει τις ρυθμίσεις της ανάρτησης, της πίεσης των φρένων και της μετάδοσης για να ενισχύσει την πρόσφυση σε διαφορετικά εδάφη. Υπάρχουν έξι επιλογές (Άμμος, Λάσπη, Πέτρα, Χώμα, Χιόνι και Αυτόματο), που επιτρέπουν στον οδηγό να προσαρμόσει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου ανάλογα με τις συνθήκες του δρόμου.
Το Hilux Hybrid 48V διαθέτει και το προηγμένο σύστημα ασφάλειας Toyota Safety Sense, το οποίο περιλαμβάνει το σύστημα Pre-Collision, προσαρμοζόμενο cruise control και υποβοήθηση σήμανσης του δρόμου.
Διαθέτει διπλή καμπίνα με μήκος 5,325 χλστ. και χώρο φόρτωσης 1,555 χλστ., προσφέροντας ωφέλιμο φορτίο έως 1.000 κιλά και ικανότητα ρυμούλκησης 3.000 κιλά. Το σύστημα κίνησης δεν επηρεάζει την ικανότητα φόρτωσης, ενώ το πλαίσιο σκάλας και η ανάρτηση με φύλλα σούστας εγγυώνται ανθεκτικότητα και ευελιξία ακόμα και στις πιο δύσκολες συνθήκες.
Αρχικά, το νέο υβριδικό σύστημα θα διατίθεται στις κορυφαίες εκδόσεις της Hilux, ενώ αναμένεται να επεκταθεί και σε χαμηλότερες εκδόσεις μελλοντικά.
Το Hilux Hybrid 48V δεν θα λανσαριστεί μόνο στην Ευρώπη, αλλά και σε άλλες αγορές, όπως η Νότια Αφρική, η Αυστραλία κ.α. Ο ίδιος κινητήρας 2.8 Diesel χρησιμοποιείται και σε άλλα δημοφιλή μοντέλα της Toyota, όπως το νέο Land Cruiser και το Land Cruiser 70 με τον ρετρό σχεδιασμό.